Preview Halios Seaforth

Verleidelijk… maar dat denk ik bijna iedere week wel een keer als ik op dit ellendige forum zit! Vind de blauwe Seaforth erg mooi naar heb nog zoveel wensen.

3 likes

Schele indexen, of worden mijn ogen moe??

Haha, lijkt wel zo … of vertekening door het saffier?

1 like

Nee, die staan wel 2-3 graden scheef ten opzichte van elkaar

Oei, dat lijkt idd zo scheef als een hoepel :scream:

Laten we hopen dat het een testversie was of dat het door het gebolde saffier komt.

De eigenaar zegt de horloges stuk voor stuk persoonlijk visueel te inspecteren voor verzending. (bron: The Grey NATO, afl. ‘Seaforth’)

Misschien voortaan ook maar doen voor hij ze op de foto zet… :hushed:

1 like

Ook niet verkeerd … de nieuwe GMT Seaforth:

16 likes

Ik zag hem ook. Denk toch dat ik de eerste versie het mooist vind.

Ook bij deze staan de indexen niet loodrecht…

De extra drukte op de dial heeft toch wel iets … denk wel dat met de GMT complicatie deze ruim boven de €1.000 zal gaan … dat heb ik er niet voor over … Moet denk ik blij zijn met wat ik heb :slight_smile:

9 likes

Moet je zeker blij mee zijn. Prachtig deze

1 like

Staan de indexen hier wel recht @Svennos?
Ben wel benieuwd…

Bij wel hoor! :grin: Zie hier nog een foto:

8 likes

Ziet er goed uit👍🏻

1 like

Vette combo!

5 likes

Poeh… wat was de sushi in Zwolle lekker en wat was het snel donker. Kortom: veel foto’s onbruikbaar door tóch nog wat stofjes, of hier en daar een vingerafdruk, ik had nét te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten.

Dan maar deze snelle Jelle’s, als zoethoudertjes en om het topic een beetje levend te houden :wink:

15 likes

Héél mooie horloges heeft Halios in haar collectie

1 like

Zit jij nou met je vette sushi vingers mijn mooie Seaforth the bevuilen. Als ik dat had geweten… :wink:

3 likes

Zo is die vetkees inderdaad!

2 likes

Haha ja wat dat betreft is jouw oude omega makkelijker. Daar zitten zoveel krassen op dat vette vingers niet opvallen :joy:

2 likes