Preview Halios Seaforth

Verkoop 24 uur uitgesteld / halios instagram

1 like

Is er eigenlijk ooit bekend geworden wat de oplages zijn van de eerste serie en nu serie 2? Praten we over honderden per model? Of duizenden?

Ik vermoed kleine oplages, zeker omdat Jason Lim alles zelf doet, tot QC aan toe … A one man show …

en weer geen connectie met de database.

Dat het 1 keer niet goed gaat, a la. Maar vandaag weer niet. Gaat hem omzet kosten. Zonde.

Yep, slachtoffer van zijn eigen succes, wel jammer.

Kost hem geen omzet, want alles raakt uitverkocht zodra het wel werkt. Er werden ook bots gebruikt om te bestellen. Op z’n insta staat dat ie zich afvraagt hoe het kan dat iemand 30 horloges bestelt in 3 minuten, terwijl er een limiet van 3 is.

1 like

Ik lees op Instagram dat hij slachtoffer is van bots. Zo werd er door 1 persoon 30 horloges besteld in 3 min … dit process crashed de site. Hij staakt bestellingen till further notice.

Oeps dubbel post zie ik.

1 like

jemig, dat is gewoon een handelaar, dat kan toch niet anders?

Zelfs al wil je alle combinaties (qua kleur en bezel) dan kom je niet tot 30…

Wellicht moet Halios hetzelfde systeem maar gaan hanteren zoals Forasec …

En? Iemand nog een poging vanavond om de Seaforth te bemachtigen rechtstreeks bij Halios? (Vanaf 12 uur middernacht)

4 likes

Net was het nog 18.00 sjoemelaar. Jij wil gewoon zelf een plekje bemachtigen voor dat bananending.

Hahah just kidding of course :joy:

3 likes

2 likes
5 likes

Haha, ik heb niet goed gerekend. Vancouver is min 9 uur, vandaar mijn edit.
Buiten dat krijg ik er al 1 via Forasec! :sunglasses:

3 likes

Serie 2 blijkbaar in 3 minuten uitverkocht. Gekkenhuis.
serie 3 is inmiddels aangekondigd.

1 like

Las het ook. Iemand er nog tussen gekomen vannacht?

Ah nice :+1: ik dacht dat je naast de pot gepist had. Welke kleur en bezel wordt het?

Banana Yellow met fixed bezel. :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Er schijnt nog iemand een grijze versie te hebben bemachtigd.

1 like

Present :raised_hand:

Ik had denk ik mazzel dat mijn laptop/browser direct mijn gegevens invulde. Was binnen 1 minuut gepiept.

Daardoor deze grijze incoming:

En deze had ik al incoming:

Een van de twee moet waarschijnlijk het veld ruimen. Ik weet alleen nog niet welke. De donkerblauwe is meer mijn normale smaak, maar de grijze is weer iets totaal anders dan ik al heb.

10 likes

Voor die donkerblauwe en grijze zou nog wel eens wat belangstelling kunnen zijn hier op het forum :wink:

1 like