Preview Halios Seaforth

Je moet er gewoon mijn Tropik op aanpakken, en die dan gewoon doorschuiven naar @anon50762135EV:joy::ok_hand::+1:

2 likes

Haha :+1: Nah Ide is op de vintage tour…geloof me ik heb het al geprobeerd :wink:

1 like

@anon50762135EV wil je echt mijn Tropik niet? :facepunch:t2:

2 likes

image

2 likes

image

2 likes

Volgende week pre-ordering!!!

3 likes

Geen interesse in dit wereld nieuws?
De hype is voorbij?
Een No-Date is ook een optie bij genoeg interesse.

Voorlopig staat deze zelfs nog in het blauwe gedeelte:

4 likes

vraagprijs is dan ook hoger dan de nieuwprijs… (toch???)

1 like

Nieuw 725 euro shipped. En totaal uitverkocht. Dus ik vind die vraagprijs compleet logisch en passend voor een exemplaar in 99% nieuwstaat. Daarbij, @daffie kennende wil hij mensen die hij graag mag best nog wel wat matsen. :wink:

3 likes

ow, ik was in de stellige veronderstelling dat hij 700 euro kostte

Even gecheckt, je hebt gelijk. Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat die ETA versie goedkoper was dan de Miyota versie dus ik haal het steeds door elkaar :joy:

1 like

Niet pastel of Bahama Yellow.
Dus hier blijf je mee zitten :smile:

Zoals Ide al heeft aangegeven…mijn vraagprijs is zeker bespreekbaar. Ik heb 'm te koop gezet voor exact dezelfde prijs als ik heb betaald (incl aangetekend en verzekerd verzonden).

Edit : weet je wat…ik gooi 'm alvast ff iets omlaag. Ben niet zo moeilijk :wink: Misschien dat het de drempel iets lager maakt…zolang ik er iemand anders een plezier mee kan doen.

6 likes

Dat wordt een paar dagen op water en brood :wink: ofwel gewoon houden die topper!

3 likes

:smile:

Ik twijfel zelfs nog steeds…ergens is het idd wel een gaaf ding.

:thinking:

2 likes

Mijn Oris en IWC vond ik de eerste dagen toch ook maar wat tegenvallen nadat het eerste enthousiasme weg was… En nu zijn’t echte blijvers :slight_smile: en beetje quality time kan wonderen doen soms.

Ofwel gewoon inruilen voor 1 van de 2 Oris 65’s van Jaap :wink:

2 likes

Geen gek idee😉 toch @daffie ?

1 like

Inderdaad…zoals je zegt, soms heeft het gewoon wat tijd nodig.

Thx voor de tip. Ik zit al ff te kijken op z’n site…niet gek idd :+1:

@cash idd :+1:

1 like