Preview Halios Seaforth

"you’ve got mail"
Bevestiging per order.
Nice.

2 likes

@anon50762135EV je kan tot de 23ste je configuratie nog aanpassen.

Begin nu ook de twijfelen blue or grey? :sweat_smile:

iemand een abyss blue wijzerplaat in werkelijkheid gezien?
is het sunburst of mat blauw?

Heeeel donkerblauw…tussen glossy en mat in zou ik het omschrijven. Althans zo was het op mijn series II Seaforth.

Pic van Ide…

2 likes

Volgens de berichtgeving wordt de nieuwe Abyss Blue wel wat blauwer ipv zwart… maar alleen renders te zien, geen echte foto’s nog bekend. Hij wordt wel mat.

1 like

Daar hoor je verschillende verhalen over. Laatste las ik dat er over nagedacht zou zijn, maar het zou toch dezelfde kleur als de eerdere versies zijn.

1 like

Iemand een foto van sunburst grey?

Mat?

Dan een easy choise. Sunburst!

1 like

Mmmm,

Misschien toch de grey versie nemen​:thinking::thinking:
Ik heb nog tot de 23ste de tijd om aan te passen

Mooi blauw is niet lelijk!

10 likes

@versteegk Is dit met de glaZen bezel?

10 likes

ik heb de blauwe besteld met saffier en date. ik zit nog te twijfelen. die sunburst grey lijkt me heel mooi.
maar ik maak zorgen dat ie teveel lijkt op mijn aevig hfle2016

Wat vinden jullie?

SF3SG_XL_10

1 like

Behalve dat de wijzerplaat ook een soort van grijs is zie ik geen enkele overeenkomst. :joy:. Die AEVIG is een groot zwaar ding op staal en die Halios is een mooie verfijnde duiker op leer of rubber. Kan prima samen.

2 likes

Indices en wijzers lijken ook veel op elkaar (seconde wijzer een andere kleur maar verder…)

2 likes

BDM-10421-blancpain-fifty-fathoms-bathyscaphe

die grijze gaat wel veel hierop lijken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bijna goed.

https://gearpatrol.com/2013/12/03/want-get-blancpain-fifty-fathoms-halios-tropik-ss/

2 likes

Hmmmm. Dan wordt het bijna hommage. Daar heb ik geen goede ervaringen mee😅

1 like

Opzich kan je bijna iedere duike naast de BP zetten en overeenkomsten zien natuurlijk :stuck_out_tongue:.

2 likes