Preview Halios Seaforth

:rofl::rofl:

Die versie (fixed) in licht blauw… waar kan ik mijn nier verkopen? :smiley:

Eigenlijk niet eens zo duur… $665 ex shipping (+$65)!

1 like

Was in Nederland leverbaar via ForASec. Leek iets duurder maar was dat niet.
Bovenstaande is ex btw en afhandeling.

Ter info

3 likes

GMT ook bij Forasec te ore-orderen?

Ik weet dat het bij een gmt minder “belangrijk” is, maar een wijzer die niet eens in de buurt komt van de betreffende indices is toch een minpuntje voor mij.

2 likes

Mijn eerste indruk is ook dat hij wat druk is met GMT, 24 uur bezel, datumvenster en ‘gmt’ tekst. Desalniettemin wel een kek klokje.

Strak model. Benieuwd welke dial kleuren en bezel opties er komen.

Ik vind de GMT erg geslaagd! En hup, op het lijstje :roll_eyes:

1 like

Een pastel blauwe variant met een langere geheel rode GMT wijzer… dat zou geweldig zijn. Dan moet men hier mijn creditcard verstoppen :smiley:

Deze is ook weer geslaagd! Maar toch geen vervanger voor mijn serie1. Mocht deze überhaupt ooit vervangen worden :grin:

Is je batterij al leeg trouwens? :wink:

1 like

En z’n batterij niet alleen vrees ik met dit onderweg
:slight_smile:

Maar dan zonder datum hoop ik, dit is niet in balans.Niet.

Juist, maar we zijn er weer :grin::+1:

1 like

Zo jammer dat de oude GMT wijzer niet is gehandhaafd … ik vind dat korte/grove GMT stompje niks …

Oud vs Nieuw …


9 likes

Helemaal mee eens. Was al bang dat ik spijt zou krijgen van mijn seaforth3 bestelling.
Maar nu ik deze zie is dat gevoel gelukkig weg.

Als, dan de grijze. Blue and green should never be seen, als het ware.

Maar die seaforth heeft al een kleur lume, donker omrandde indices, een babyblauwe dial en een metalen bezel, dus mag ik gewoon een effen NATO of lederen band voorstellen zonder randjes of al te veel stiksels?

Waarom komt het woord colareb toch steeds in me op? :slight_smile:

Darn! Ik kijk nu pas goed, nops dat kortere wijzertje doet het hem voor mij niet! Superjammer had graag zo’n abyssblauwe gehad met lange wijzer.

Is dit echt oranje, niet de Bahama Yellow versie zoals op mijn SFII? Mogelijk is de witbalans op de foto niet correct.

1 like