Preview Halios Seaforth

Dat hoge glas is tof zeg. Is de gesp op de band ook van brons?

1 like

5 likes

Ziet er erg goed uit!

1 like

Schitterend! Nog steeds zoals verwacht?

1 like

Absoluut. Deze gaat niet zo 1,2,3 weg. Erg lekker ogend & fijn dragend horloge. Kroon wat wiebelig, net als bij Oris… Maar heerlijke finish, heerlijke kleuren… Prachtige sunburst & heerlijk hoog saffiertje. Draag liever dit dan de Rolex OP.

3 likes

Wow dit zijn uitspraken! Laat ze het verderop niet horen op dit forum… :stuck_out_tongue:
Goed om te horen dat hij wederom zo bevalt!

1 like

Kan het merk Halios ook steeds meer waarderen :ok_hand:

1 like

Het is gewoon af.

Al is 750 euro zonder ‘eigen box’ en geen stalen (of brons…) band alsnog aardig aan de prijs. Al vind ik 'm elke cent waard… Een box kijk je toch niet meer naar.

1 like

Helemaal eens - dit horloge zit goed in elkaar!

4 likes

9 likes

Dat begrijp ik wel. Gefeliciteerd!

2 likes

Mooi hè :wink:

1 like

Jaja de release van de vierde serie van de Seaforth is een feit! Wie gaat deze overwegen?

5 likes

Als ze een pastelblauwe uitbrengen zonder date en met fixed bezel dan wil ik wel eentje :smiley:

Ja deze afgebeeld is wel begeerlijk. Ben zeker van plan het in de gaten te houden. :point_up: Als er weer een gele komt zal ik ook zeker een duit in het zakje doen.

1 like

Yep, Bahama Yellow mét date. :star_struck:
Ben benieuwd welk uurwerk Jason erin gaat stoppen; ETA2824 zal misschien niet meer beschikbaar zijn, dus dan Selitta SW200?

Gezien het succes van de eerdere versies zie ik het niet gebeuren dat ie de afmetingen verandert, maar persoonlijk zou ik 38-39mm een grote plus vinden.

1 like

Ik trek horlogekasten niet die er uitzien alsof ze ontworpen zijn voor een draaibare bezel, waar men dan de bezel af heeft gehaald, en er dan zo’n te brede, te lage rand blijft zitten. Het is net alsof ze niet af zijn, prachtige glazen en mooie wijzerplaten ten spijt.

De eerste generatie Seaforth skinduikers waren mooi, maar deze doen me weer niets. Sorry.