Prg-340-1er

Hoi beste leden. Ik was donderdag jarig. En ik ben 50 jaar geworden. Dus ik heb van het geld die ik gekregen heb. Een mooie Casio pro trek prg-340-1er gekocht. En het mooiste is. Dat deze pro Trek helemaal van bio plastic is gemaakt. En het is ook een abc horloge. Want dat staat voor alti meter. Barometer. En een compas. Plus de deze pro Trek. Ook een dual display heeft. En hij zit ook te gek. En je moet maar eens gaan kijken op bol.com.

31 likes

Hey Ben, gefeliciteerd met je 50e verjaardag ! Je hebt jezelf goed verwend met deze Pro Trek :+1:t2::+1:t2: Geniet ervan!

Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met dit toffe cadeau.

Van harte gefeliciteerd Ben! Met je verjaardag en met een tof cadeau! En lekker gegeten ook nog :+1::ok_hand::+1::partying_face::partying_face:

Mijn beste,

Proficiat. :gift:
Een grandioos horloge voor een memorabele mijlpaal.
Ik wens je nog vele gezonde en gelukkige jaren.
En dat jou Casio hiervan getuige mag zijn. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd Ben! En veel plezier met je horloge.

Gefeliciteerd! En een stoer horloge, mooi hoor :+1:

Gefeliciteerd Ben! :partying_face: Weer zo’n mooie Pro Trek aan je verzameling toegevoegd. Lekker bezig. :+1:t2:

Gefeliciteerd, top deze Casio, veel plezier ermee :+1:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :birthday: en alweer een toffe Casio erbij.

Hoi Ben,

Mooi hoor van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Hoeveel Casio’s heb je nu al?

Gefeliciteerd met je verjaardag Ben. Mooie Casio toegevoegd, want zo te lezen bezit je er meer?

Dubbel gefeliciteerd!

Gefeliciteerd hoor en veel plezier met jouw horloge.

Gefeliciteerd! Toffe Pro trek!

Van Harte met je Halve Eeuw en je Horloge :+1:

Ja dat klopt. Ik heb 127 horloges

3 likes

Indrukwekkend Ben :+1:t2:

Gefeliciteerd met je 50ste :slight_smile: en natuurlijk ook met de gave Pro Trek