Prg-340-3er

Hoi met ben. Ik heb nu een tweede Casio pro trek kunnen kopen bij Amazon. En het is de prg-340-3 er. En wat zo mooi is. Dat hij duidelijk leesbaar is. En ook zit er een Duplex desplay op. En de barometer is ook heel erg accuraat. De alti meter. Compas en barometer moeten wel eerst gekanaliseerd worden. Wat heel makkelijk is. En dat vind ik het mooiste. Dat hij van bioplastics is gemaakt. En hij zit echt super fijn. En de kleur is ook super mooi. Dus als jullie deze ook willen kopen? Dan moet je echt even op Amazon kijken. Omdat hij daar een stuk goedkoper is. [quote=“Benvanhouten, post:1, topic:534788, full:true”]
Hoi beste leden. Ik was donderdag jarig. En ik ben 50 jaar geworden. Dus ik heb van het geld die ik gekregen heb. Een mooie Casio pro trek prg-340-1er gekocht. En het mooiste is. Dat deze pro Trek helemaal van bio plastic is gemaakt. En het is ook een abc horloge. Want dat staat voor alti meter. Barometer. En een compas. Plus de deze pro Trek. Ook een dual display heeft. En hij zit ook te gek. En je moet maar eens gaan kijken op bol.com.

[/quote]

27 likes

Gefeliciteerd, Ben, dat is een mooi cadeau voor je verjaardag :partying_face:
Veel plezier ermee :+1:

Ik ben al jarig geweest. En ik heb nu de groene gehaald

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

Oh ja, die groene is ook tof :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag, en je nieuwe horloge :+1:

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Ben!

Je hebt twee heel stoere horloges. Veel plezier ermee.

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een robuuste aanwinst.

Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Een toffe aanwinst Ben :+1:

Leuke aanwinst, geniet ervan!

Gefeliciteerd Ben, leuke aanwinst. :partying_face:

Nog gefeliciteerd Ben met je verjaardag en de twee mooie horloges. :partying_face:

Van harte Ben met de nieuwe aanwinst, de tweede Protrek.
Misschien heb jij wel de grootste collectie Casio horloges van heel Horlogeforum!
Zo niet, dan komt dat vast nog wel.

Veel plezier ermee.

1 like

Alsnog van harte gefeliciteerd Ben! Je hebt een prachtig cadeau voor jezelf gekocht, goed om te horen dat je er zo blij mee bent.

Wat is dit toch een fijn forum. Leuk dat je het hier kan delen!

Je hebt weer een mooie ProTrek gekocht Ben ! Veel plezier ermee :+1:t2::+1:t2:

Proficiat
image

prachtig,
draag hem met plezier

Trouwens Ben, waar is jouw haar gebleven?
Op jouw profielfoto zit er nog model in maar op de verjaardagsfoto’s is er niets meer van te zien…
Het is nog wat vroeg voor een zomercoupe :wink:

Proficiat Ben! :partying_face: Volgens mij heb jij de grootste Pro-Trek verzameling van het hele forum! :+1:t2:

Gefeliciteerd en veel plezier met het horloge.