Horloge liefhebbers,
Na lange tijd wil ik toch graag terug een G-Shock bij mijn verzameling toevoegen, het model TIMECATCHER DW-5600E-1VER .
Heeft iemand een tip waar het voordeligst on line kopen?
Alvast bedankt.
Groeten Stefaan
Horloge liefhebbers,
Na lange tijd wil ik toch graag terug een G-Shock bij mijn verzameling toevoegen, het model TIMECATCHER DW-5600E-1VER .
Heeft iemand een tip waar het voordeligst on line kopen?
Alvast bedankt.
Groeten Stefaan
Van wat ik zag is bol.com met 95 euro het goedkoopst gevolgd door Brandfield op 100.
Ebay zit goedkoper maar nogal uiteenlopende verzendkosten daar.
Dacht dat Nederlanders gierig zijn, maar Belgen kunnen er dus ook wat van
Ik hang al wat lang rond op een Nederlands forum denk ik
Dit is um toch? € 79,-. Inclusief verzending zelfs.
En hier nog goedkoper. Kan alleen de verzendkosten niet vinden in 3 seconden.
Bedankt, dat is een scherpe prijs
@TanteRiekie, ervaring met gnoe productions? Scherpe prijzen maar gebrekkig nederlands. Lijkt me te mooi om waar te zijn.
Daar staan koeien van fouten op de website. Dat zou ik niet aandurven en vertrouwen.
Ik las de fouten ook al, lijkt mij een foute boel ja, bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip, ik ga het niet riskeren.
Ik heb alleen even 2 minuten de moeite genomen om een prijs te vinden van het genoemde horloge. Heb geen ervaring met de onderste aanbieder. Ik heb naar aanleiding van wat @mas en @anon50762135EV zeggen even verder gelezen op hun site en kan je inderdaad adviseren hier geen zaken te doen. Is geen nederlandse aanbieder en hebben niet de moeite genomen om correct te vertalen. Is voor mij ook een reden om met een grote boog omheen te lopen.
Bij Kish kun je best kopen
Bedankt, voor alle hulp via dit forum, zowel hier als via privé berichten. Prettig weekend.
Stefaan