Prijs gewonnen: 'Omega Watches'

Een aantal weken geleden werden de nieuwsbrieflezers van FratelloWatches uitgenodigd deel te nemen aan een survey. Bij achterlating van je mailadres maakte je kans op leuke prijzen.

Meegedaan voor de aardigheid, zonder te verwachten iets te winnen. Toen ik begin deze week een mail kreeg van een mij onbekende duitse uitgever met de vraag waar ze het boek ‘Omega Watches’ heen mochten sturen, dacht ik in eerste instantie dan ook met spam te maken te hebben…

Snel nagetrokken en toch m’n adres doorgegeven, waarna ik vandaag het volgende in ontvangst mocht nemen :grinning: :

Dus als iemand me komend weekend zoekt, ik zit in een hoekje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijn weekend!

Bert

15 likes

Wat leuk! gefeliciteerd met je mooie boek!

Goed weekend,
Arvid

1 like

Mazzel! Veel plezier ermee.

1 like

Goed gedaan! Veel leesplezier!

1 like

Leuk! Leuker was een échte Omega, maar je verlekkeren aan een mooi boekje is tenminste iets. :smile:

1 like

Dit boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje…

1 like

Gaaf. Geniet ervan!

1 like

Top!!! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Heerlijk horloge plaatjes kijken.:open_book:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

Staan er ook mooie horloges in? :innocent:

1 like

:droplet: Gefeliciteerd en niet kwijlen op de pagina’s :droplet:

2 likes

Leuk! Zeker als je het niet verwacht.

1 like

Top!! Leuk. :+1:t2:

1 like

Aardige verrassing gefeliciteerd .

1 like

Altijd leuk, gefeliciteerd.

Zorg er wel voor dat de pagina’s niet aan elkaar gaan plakken.
:innocent:

Elf.

1 like

Dat verbijsterde gevoel ken ik. Ooit eens een oldtimer-catalogus/naslagwerk gewonnen terwijl ik al bijna vergeten was de betreffende kruiswoordpuzzel ingevuld te hebben… Prachtig boek! Heb net m’n “nieuwe” Chronostop om (zie Wat dragen we vandaag), staat die er ook in? :smile:

1 like

Cool! Robert Jan, Bert & de rest van het Fratello team zijn ook toppers natuurlijk!

1 like

Gaaf, veel kijk- en leesplezier!

1 like

Bijna:

1 like