Prijs Omega Speedmaster professional verhoogd ?

Ik zit mij wat te oriënteren naar een Omega speedmaster Professional in de gouden uitvoering echter valt mij op dat de prijs op dit moment €45000,- is :open_mouth:
Staat mij iets van bij dat deze vorig jaar nieuw rond de €31000,- was :thinking: of heb ik dit verkeerd gezien ?
Buiten het feit of hij wel/niet leverbaar is, is de prijs exceptioneel hoger dan een Rolex Day-Date !? Heb ik het vorig jaar nu verkeerd gezien of is hij gewoon HEEL duur ?

2 likes

6 likes

Dat sowieso. :joy:

Maar… hij is er nog steeds wel goedkoper. En waarschijnlijk weet iedereen binnen HF van wie die is. :smiley:

6 likes

De geelgouden heeft de primeur om voor ze überhaupt zijn uitgeleverd al drie keer in prijs te zijn gestegen. Prestatie op zich.

6 likes

En die gekleurde Aqua Terra’s zijn 1 jaar later nog steeds niet beschikbaar.

2 likes

Dank je, zit nu wat te “surfen” op het net en zag er ook eentje te koop bij Watchdeals nieuw 2023 voor €31450,- :face_with_monocle:

1 like

Dat is wel een scherpe idd, toch maar even overleggen hier :sweat_smile:. Maar zitten wel wat discrepanties in de advertentie, pre-owned, ongedragen, 1 jaar garantie, foute doos. Wat is het nou exact?

3 likes

Volgens mij is deze als nieuw.

:rofl:

2 likes

Scherp van de doos Jaap :+1:t2: was mij nog niet meteen opgevallen en ik denk dat 1 jaar garantie soort “standaard” omschrijving is 🫣 maar het klopt zoals je zegt niet helemaal :thinking:

1 like

Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog geen enkele Sedna Speedy gezien met deze doos.
Lekker dan, koop je een horloge van 30K+ en klopt hij bij voorbaat niet. (of de 2023 moet een nieuwe doos hebben, maar dat lijkt mij een sterk verhaal)

1 like

Valt wel mee toch? Een 40mm rose day-date kost 41.5K list. Dat scheelt dus nog geen 10%

1 like

Heel objectief gezien is een chronograaf ook een veel ingewikkelder (meer onderdelen) uurwerk dan een day-date.

2 likes

Nou zeg, Jaapie doet 'm nu wel voor 'n Ramsh prijs weg zeg. Dat moet pijn doen! :crazy_face:

In de Omega winkels wel. Parijs liggen ze in de etalage

Dat zal de reden zijn dat de advertentie campagne recent is gestart.