Ik zit mij wat te oriënteren naar een Omega speedmaster Professional in de gouden uitvoering echter valt mij op dat de prijs op dit moment €45000,- is
Staat mij iets van bij dat deze vorig jaar nieuw rond de €31000,- was of heb ik dit verkeerd gezien ?
Buiten het feit of hij wel/niet leverbaar is, is de prijs exceptioneel hoger dan een Rolex Day-Date !? Heb ik het vorig jaar nu verkeerd gezien of is hij gewoon HEEL duur ?
Dat sowieso.
Maar… hij is er nog steeds wel goedkoper. En waarschijnlijk weet iedereen binnen HF van wie die is.
De geelgouden heeft de primeur om voor ze überhaupt zijn uitgeleverd al drie keer in prijs te zijn gestegen. Prestatie op zich.
En die gekleurde Aqua Terra’s zijn 1 jaar later nog steeds niet beschikbaar.
Dank je, zit nu wat te “surfen” op het net en zag er ook eentje te koop bij Watchdeals nieuw 2023 voor €31450,-
Dat is wel een scherpe idd, toch maar even overleggen hier . Maar zitten wel wat discrepanties in de advertentie, pre-owned, ongedragen, 1 jaar garantie, foute doos. Wat is het nou exact?
Volgens mij is deze als nieuw.
Scherp van de doos Jaap was mij nog niet meteen opgevallen en ik denk dat 1 jaar garantie soort “standaard” omschrijving is 🫣 maar het klopt zoals je zegt niet helemaal
Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog geen enkele Sedna Speedy gezien met deze doos.
Lekker dan, koop je een horloge van 30K+ en klopt hij bij voorbaat niet. (of de 2023 moet een nieuwe doos hebben, maar dat lijkt mij een sterk verhaal)
Valt wel mee toch? Een 40mm rose day-date kost 41.5K list. Dat scheelt dus nog geen 10%
Heel objectief gezien is een chronograaf ook een veel ingewikkelder (meer onderdelen) uurwerk dan een day-date.
Nou zeg, Jaapie doet 'm nu wel voor 'n Ramsh prijs weg zeg. Dat moet pijn doen!
In de Omega winkels wel. Parijs liggen ze in de etalage
Dat zal de reden zijn dat de advertentie campagne recent is gestart.