Prijs Speedmaster Prof

Vintage freaks!

Ik zit met het volgende probleem. Op dit moment wil ik mijn collectie wat opruimen en o.a. mijn Speedmaster professional mag het veld ruimen. Nu probeer ik een geschikte vraagprijs te vinden, maar eerlijk gezegd kom ik er niet helemaal uit. Ik zie veel verschil in vraagprijs en hoop dan ook dat jullie mij een acceptabele prijs kunnen noemen.

Het horloge is afgelopen jaar geserviced bij W&V en loopt perfect. Hierbij zijn o.a. een nieuwe kroon geplaatst, nieuwe pushers en nieuw glas. De kast en band bevinden zich in originele staat en zijn dus niet nieuw, maar dat moge op de foto`s duidelijk zijn. Het horloge komt dus met een servicebeurt en garantie maar zonder doos en papieren. Het caliber is 861 met ref. ST 145.022 78

De foto`s:

Alvast bedankt voor de moeite!

Hallo,

Wat is het uurwerk?

mvg Melvin

Vintage1982 Schreef:

Hallo,

Wat is het uurwerk?

mvg Melvin

Dat is inderdaad wel handig om te vermelden. Het caliber is 861 met ref. ST 145.022 78

geen idee , deze is voor rond the 1500-1600 verkocht ?

http://omegaforums.net/threads/vintage-omega-speedmaster-professional-145-022-78.2503/

In deze staat inderdaad rond de 1400-1600 euro.

mvg Melvin

Horloge en band zien er behoorlijk uitgewoond uit.
Is niet van een oud vrouwtje geweest :slight_smile:

Hendrik

Oeh, wat een heerlijk doorleefd beestje. Toegegeven, niet direct het patina wat de hoofdprijs vraagt denk ik (geen faded bezel, tropical dial en/of vanillekleurige lume), maar als ik een baan had zou ik het wel weten hoor :stuck_out_tongue:

Hartelijk dank allen :). Ik zal eens kijken of het wat lukken wil.