Apple heeft gezegd dat de vanaf prijs voor de Watch 350 dollar is, wat bij ons wel euro’s zal worden. Echter, er zijn meerdere varianten, welke dus duurder zijn.
Iemand die het onderzocht heeft zegt dat het richting de 5k kan gaan!!!
Zal dit echt zo zijn? Qua marketing snap ik het wel. Al die rappers die met een (fake) Rolex op de foto staan willen straks met een (fake) Apple watch op de foto staan. De verantwoording snap ik niet.
Is de techniek beter? Betere accuzuur? Idd, duurdere materialen maar zoveel goud kan het niet zijn. Zal de prijs ook echt zo duur zijn?
Een deel van de “waarde” zit in de er bij behorende Concierge dienst:
“The Vertu enables instant access to an exclusive world of Vertu benefits and services including Concierge. Concierge offers 24-hour worldwide assistance, recommendations and priority bookings, all with a personal touch. They facilitate your every request, from finding the perfect gift to accessing money-can’t-buy events, experiences and everything in between. Your Concierge will fulfil every request using their unique expertise and inside knowledge.”
Volgens mij bedoelen ze met 5k de (massief) gouden variant. De normale variant zal dan rond de 350 euro uitkomen. Tenminste, zo gaat dat vaak: dollarprijs met een euroteken ervoor.
Een deel van de “waarde” zit in de er bij
behorende Concierge dienst:
“The Vertu enables instant access to an exclusive
world of Vertu benefits and services including
Concierge. Concierge offers 24-hour worldwide
assistance, recommendations and priority bookings,
all with a personal touch. They facilitate your
every request, from finding the perfect gift to
accessing money-can’t-buy events, experiences and
everything in between. Your Concierge will fulfil
every request using their unique expertise and
inside knowledge.”