Prijs!

Vandaag een mooi doosje met inhoud in de bus. niet 1, maar 1001 polshorloges!

Gewonnen na intekenen voor de P1lot One.

En intekenen kan nog steeds! Je wint in ieder geval een unieke eenmalige uitgave in beperkte oplage en van hoge kwaliteit. Met een unieke gepersonaliseerde keeper aan de prachtig leren band.

Tedvdm uploaded this image to

Gefeliciteerd! Leuk boek, heb hem zelf toevallig ook.

Gefeliciteerd met deze leuke prijs. Het is inderdaad een leuk boek, heb m zelf ook :smiley:

Gefliciteerd en inderdaad: leuk boek…en ook ik heb hem dus :slight_smile:

Gefeliciteerd! En… yep, leuk boekje, heb ik ook :slight_smile:

Gefeliciteerd en ja (durf het bijna niet te zeggen, maar…) dat leuke boek heb ik ook (tu)

Van mij ook gefeliciteerd en inderdaad heb ik het boekje ook.

Leuk boek! Fijn dat jij 'm hebt gewonnen en niet ik, want tja… Nou ja je raadt 't al :slight_smile:

Gefeliciteerd, en hier ook een in het Nederlands en een in groter formaat in het Engels.

Gefeliciteerd en ik denk dat de mensen die hem niet hebben zich beter kunnen melden. Dan is de lijst korter denk ik. Ik heb hem dus ook :slight_smile:

Gefeliciteerd MonsterT!

Gefeliciteerd, heb hem vandaag bekeken in de boekwinkel. Had haast dus bij deze: ik heb hem Niet!

Again, proficiat!

Gefeliciteerd!.. ook namens de andere leden van Team P1lot One… we zijn blij dat ie in de smaak valt bij je…

en … inderdaad… ook bij mij siert ie mijn boekenplank… al pak ik het boek geregeld… er staan heel veel mooie horloges in… en leuke achtergrondverhalen bij de ontwikkeling van sommige horloges… leuk leesvoer!.

Gefeliciteerd! Mooiste prijs moet natuurlijk nog komen, de P1lot One zelf.

Van het boek kan ik zeggen: heb ik niet, mooi sinterklaaskadootje, van de P1lot One kan ik straks wel zeggen: heb ik ook!

:slight_smile:

Gefeliciteerd! Ik ga snel naar de boekwinkel

Proficiat! En ja ik heb m ook

Gefeliciteerd! (tu)

Leuk!

Congratz!

Gefeliciteerd! Leuk boek, sellufdhu hiero.