Prijsinfo Tissot prs 516 automaat stalenband

Ik heb via Ebay geboden op dit horloge. Maar in de laatste seconde waren ze me dus voor…Het horloge ging voor € 220 de deur uit. Ik was dus wel wat sjagerijnig. Maar niet lang. Nu heb ik via een site in de states er een gekocht en deze komt inclusief verzendkosten op € 216,- Dus heb ik het beter gedaan dan bij Ebay. Ik heb het net nog afgezocht naar dit horloge, maar kwam de prijs niet tegen. Wel van de quarts chronograaf. Die was € 225.-
Vraag me toch af of ik een goede koop hebt gedaan. Wie weet wat ze nu hier kosten?

Hoi freakazooi , heb je er een foto van of het referentienummer?

Mvg Marco

Tissot Prs516 Mens Watch Model T91148331

HIERBIJ DUS DE GEGEVEN MET PIC!

Mijn beste,

Deze Tissot PRS 516 Automatic Met als referentienr. T91.1.483.31 heeft een winkeladvies prijs van € 375,-

Orologio Signaturis Temporis

Ik heb hier een catalogus boekje van Tissot 2006 , en dat horloge kost inderdaad € 375,00

Dus je hebt een goede koop gedaan :slight_smile:

Mvg Marco

Jomashop.com daar heb ik het vandaan er staan nog veel meer merken op…

en nog bedankt he jongens! ik voel me goed!!!

Mijn beste,

Met een ‘Tissot’ om je pols voel je je altijd goed. :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Wacht nog even de douane af voordat je al te blij wordt.

Pakketjes vanuit Amerika heb ik steeds vette shit mee :frowning:

Je bedoelt dat ik nog invoerrechten moet betalen? maar dat kan toch niet zoveel zijn dat we weer de € 375,- gaan benaderen? Ik heb wel vaker pakketjes uit de u s and A gehad…kreeg daar toch wel een factuurje bij aflevering van 20 euri ofzo…we wachtem maar af…

19% invoerrechten + inklaringskosten. Reken maar op ongeveer Eur 50,00. Ben je altijd nog voordelig uit.
Maar misschien glipt ie erdoor, dat is nog beter. Hou ons op de hoogte.

Zal ik doen!

Ik heb hem eindelijk binnen. Hij is werkelijk prachtig. Pic volgen. Maar he…wel dus €58,- invoerrechten betalen…dat is wel balen. Maar ja…toch nog goedkoper. De presentatie van Tissot is wel mooi moet ik zeggen. Schitterende doos. En het is sinds lange tijd een splinternieuw horloge. Ben dus vorigjaar al mijn quartsen gaan verpatsen en nu heb ik 3 automaten en 5 handopwinders. 1 handopwinder moet nog binnen komen…dan is het verlopig wel weer zat. Ik denk dat ik aan het eind van de zomer een Rus ga kopen. maar dan eentje met van die mercedeswijzers.

Gelukkig heb je hem in goede staat binnengekregen , veel plezier ermee !

Alleen nog even een pic plaatsen he :wink: