Prijsreductie Sinn/Audi horloges

Ik zag zojuist in het Audi-magazine dat Audi tot 31 januari 2007 de door Sinn vervaardigde “Audi design-horloges” goedkoper aanbiedt. Het gaat om deze horloges:

Van 708 euro voor 355 euro (ETA 2824-2):

Van 1450 euro voor 870 euro (Valjoux 7750, ook met design stalen band verkrijgbaar):

Van 2000 voor 1200 euro (ETA 2824-2):

Van 3750 voor 2250 euro (Valjoux 7750):

Zie ook de info van Sinn:
http://www.sinn.de/AUDI/index.html

Ziet er leuk uit, alleen die band ziet er wat breed (24mm of meer?) uit. Wel weer leuk dat de band in de kast verdwijnt, zou het achterdeksel eraf moeten als je hem wilt wisselen?

Dat zijn best grote verlagingen! Alleen wil ik geen Audi op m’n wijzerplaat hebben.

Niels

Ik vind ze ook zeker niet lelijk, maar ik zou ook nooit willen rondlopen met een automerk, welke dan ook, op mijn horloge. Haast elk merk legt tegenwoordig wel een relatie met auto’s en ik persoonlijk vind dat geen positieve ontwikkeling.

Ik denk dat er meer zo over denken en dat dat de reden is van de prijsverlaging! :slight_smile: Ik rij zelf Audi, hou van horloges, maar hoef ook niet zo nodig Audi op m’n horloge…

Ze zijn natuurlijk niet zomaar heel erg in prijs verlaagd… :wink: Ik denk dat veel mensen ze niet hoeven.

Ik heb inderdaad ook liever een Audi voor de deur dan…
Soms staat er wel 1, … maar die is niet van mij :wink:

De horloges zijn voor mij ook te klein.

als echte sinn fan zou ik ook geen audi horloges kopen

Misschien kun je bijSinn een Sinn-plaatje krijgen…om op de wijzerplaat (over ‘Audi design’) te plakken :wink:

Niels

handige link als toch toevallig zo’n horloge zou willen kopen …zelf zou ik liever iets meer betalen en een ander model van sinn kopen…

Niels2 Schreef:

Misschien kun je bijSinn een Sinn-plaatje
krijgen…om op de wijzerplaat (over ‘Audi
design’) te plakken

Niels

Tipp ex