Prijsstijging G-Shock GW3000M-4AER

Deze casio heb ik een aantal maanden geleden aangeschaft( via Watchrecon) en nu blijkt hij (bijna) nergens meer te krijgen zijn.

Althans via Ebay.com kom ik op één verkoper

Wel even een flinke prijsstijging zo te zien.
Kan vergeleken met de andere Aviator/Sky Cockpit modellen niet direct zien wat deze nu zo bijzonder maakt, zou het alleen de uitvoering zijn mbt de kleurstelling en de gelimiteerde oplage misschien?
Qua specs zie ik weinig verschillen.

Apart dat een Casio zomaar in waarde kan stijgen in korte tijd .
Alhoewel ik zeer betwijfel dat iemand b.v een Omega Seamaster zou ruilen met een Casio;)

gr Ron

Tja, vraag en aanbod? Misschien is er eruit en toch door wat voor reden dan ook erg populair? Maar zo een groot prijsverschil vind ik wel opvallend… raar. Misschien denk ie “Hah niemand heeft em meer, dus betaal er maar een premium prijs als je em wilt hebben.” Maar of iemand 't er voor over heeft… Ik niet in ieder geval.

bikerplus Schreef:

Deze casio heb ik een aantal maanden geleden
aangeschaft( via Watchrecon) en nu blijkt hij
(bijna) nergens meer te krijgen zijn.

http://i266.photobucket.com/albums/ii246/bikerplus
/GW-3000M-4A-watches-1285857408.jpg

Althans via Ebay.com kom ik op één verkoper

http://www.ebay.com/itm/Casio-G-Shock-Sky-Cockpit-
Solar-Atomic-GW3000M-4-Watch-/160716705775?pt=Wris
twatches&hash=item256b764fef

Wel even een flinke prijsstijging zo te zien.
Kan vergeleken met de andere Aviator/Sky Cockpit
modellen niet direct zien wat deze nu zo bijzonder
maakt, zou het alleen de uitvoering zijn mbt de
kleurstelling en de gelimiteerde oplage
misschien?
Qua specs zie ik weinig verschillen.

Apart dat een Casio zomaar in waarde kan stijgen
in korte tijd .
Alhoewel ik zeer betwijfel dat iemand b.v een
Omega Seamaster zou ruilen met een Casio;)

gr Ron

Met Casio kan het soms heel gek lopen en prijsstijgingen van 200% in een jaar zijn heel goed mogelijk. Het heeft met bepaalde factoren te maken. Sommige modellen werden in Hollywood blockbusters gebruikt en zijn daarom gewild. Is er een kleine oplage dan zie je de prijzen omhoog schieten. Gewoon zuinig op zijn en kijken wat er in de toekomst nog meer gebeurd. Wanneer je vaak op het G-Shock forum zit is het ruilen van een Omega Seamaster voor een Casio echt helemaal niet gek hoor. In Azie en de VS is Casio minstens net zo pupulair als Omega. Het is een totaal andere cultuur.

Groet,
Jan Ros

Zag gister ook een Dee & Ricky Casio voor 1.2K op de baai staan. Achterlijke prijzen maar geloof ook niet dat ze voor deze bedragen weg gaan. Kan vragen wat je wilt, betekent niet dat ze daar ook voor verkocht worden. Geloof wel dat ze in bepaalde markten populairder zijn wat de prijs van vooral LE’s opdrijft.

Dutchy Schreef:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000L78JMS/ref=
pd_lpo_k2_dp_sr_1?pf_rd_p=103612307&pf_rd_s=lpo-to
p-stripe&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B000VL4HX4&pf_rd_m=A3
P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=1F7PEB8NHWC0Z6A4AF3Y
Groet,
Jan Ros

Temporarily out of stock.