Prijsverschil horloges per juwelier?

16 oktober 2006 (16:40)
Ik ben op zoek naar een nieuwe Rolex Submariner of een GMT Master. Ben bij Amsteram Diamond Center in op het Rokin geweest (slechte bediening overigens) en daar kosten ze ca €4.400,- zijn dit vastgestelde prijzen of verschilt dit per juwelier.
En zo ja waar kan ik mijn horloge dan het beste (goedkoopste adres) kopen.

Bij voorbaat dankt

ADC heeft nogal hoge overhead denk ik… lastig voor ze om concurrerend te zijn met iemand “in de provincie”…

Groet
Mark

Zag de GMT vandaag bij SC in Arnhem liggen voor 38 of 3900 meen ik…Stuk goedkoper. Heb mijn horloge zelf in Stuttgart gehaald en daar bieden ze ook diverse Rolexen aan (www.watch.de).

www.chrono24.com

Ik ben toch heel netjes geholpen bij ADC Olaf. Maar het is wel zo dat ik kleinere zaken meestal wat gezelliger vind.

ROLEX 16710 GMT master II is nieuw ook te vinden voor zo’n 3800.

Wisselende ervaringen bij ADC, ik werd perfect geholpen terwijl ik alleen voor een bandje kwam (wat ze niet hadden)…

Interesse in m’n klok en de hele hatseflats, toch leuk

Het zijn wel veel mensen, he, die daar werken? Het grootste gedeelte van het verkooppersoneel staat volgens mij niets te doen…:wink: De keren dat ik er ben, word ik goed geholpen. Ik laat zo af en toe mijn lunette vervangen van mijn GMT master II en dat gaat altijd bijzonder netjes.

Al eens bij Reuters op de Kalverstraat gekeken? Daar kon je vroeger korting krijgen zolang je niet met je creditcard betaalde. (was iets van 15% ofzo)

Beste Olaf,

ik heb ook wat mindere ervaringen met ADC. Bijvoorbeeld dat ik een keer geholpen werd door iemand die alleen Engels sprak. Ondanks het internationale karakter van Amsterdam en het grote aantal toeristen wat hier komt vind ik het ronduit schandalig dat er personeel loopt wat geen Nederlands spreekt.

Kijk voor je Rolex eens bij Jerrel Manbodh op het Noordeinde te Den Haag. Een telefoontje naar deze zaak kan je al een goede prijs opleveren. Zeker de moeite van het proberen waard. Aan de andere kant moet je er gewoon heen gaan, lekker kwijlen op prachtige Rolexen AP RO’s en Panerai’s.

groet en succes, Wimster

Nog steeds. Contant betalen is korting krijgen…

Zoals al hierboven genoemd: http://www.uhrenfreund.com. Voor zowel nieuw als vintage. Scherpere prijzen kun je volgens mij niet zo snel vinden en uit eigen ervaring een uitstekende service. Plus een mooi ritje naar Prum vlak over de grens in Duitsland al versturen ze ook.