Prijsvraag Omega Speedmaster Ref. 35205000 - chronometer versie!

Ik had graag snel duidelijkheid over deze klok.
Ik heb mijn reguliere AD gemaild hierover mét bovenstaand referentienummer én met twee keer de bevestiging dat het over de chronometer-versie gaat en ik krijg ee prijs van 2040 euro waarop ik dan nog een 20% korting krijg.

Kan iemand bevestigen dat dit geen vergissing is, want ik dacht dat de vorige non-gecertifieerde versie OOK 2040 euro kostte.

Het is iemand die zeer bekwaam is, doch ik vraag mij af of er deze keer geen vergissing is gebeurd tussen “chronometer” en “chronograaf” ???

hmmm een speedmaster in chronometer versie ? volgens mij is die van 2040 de gewonde versie maar met saffier glas en glazen bodem.

Ik zal morgen even voor je in de catalogus kijken.

Ik ken deze Speedmaster niet in Chronometer uitvoering. Als ik het zo inschat maakt die juwelier de vergissing die zoveel gemaakt wordt, Hij haalt de begrippen Chronometer en Chronograaf door elkaar…

gr,
Hans Mennink

Bedoel je niet de 32205000
Dat is wel een chronometer.

Die is retail 2600,- als ik het goed heb.

Hmm, ga toch morgen eens in de catalogus kijken, want vindt ook prijzen op internet van 2050,-

Wel, ik bedoel:
Ref. 35205000
Cal. Omega 1151

Daar zou nu een chronometer-versie van moeten bestaan.
Ik heb die prijs van 2.600 ook al gehoord, maar indien mijn juwelier gelijk heeft, en hem aan 2.040 kan krijgen,
waarop ik dan nog eens 20 % kan krijgen, zal het mij worst wezen dat de aanbevolen prijs 2.600 was…

Hij zal er zeker geen verlies op maken, anders verkocht ie hem niet…

Maar als je morgen ff wil cheken cmjewellery - ik zou je ontzettend dankbaar zijn !

LOL: dat noem ik nou een mooi staaltje (vlaamse) miscommunicatie, jouw prijsvraag doet mij denken dat ik er een kan winnen!!! was ook te mooi om waar te zijn…
succes !
groet, frank.

Ah zo, als je het zo bekijkt…:smiley:

Denken jullie altijd in termen van “gratis” en “winnen” ? :smiley: :wink:

Deze Speedmaster chronograaf met ref. 35205000 heeft blijkbaar inderdaad een chronometer kwalificatie.
deze verkoper heeft er 3 in de aanbieding

http://cgi.ebay.com/NEW-OMEGA-SPEEDMASTER-DAY-DATE-CHRONO-WATCH-3520-50-00_W0QQitemZ230108279160QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

andre Schreef:

Deze Speedmaster chronograaf met ref. 35205000
heeft blijkbaar inderdaad een chronometer
kwalificatie.
deze verkoper heeft er 3 in de aanbieding

Hallo Andre,

Hier staat er ook eentje en als “aanbevolen prijs 2600 euro”

Maar SOFORT KAUFEN aan 2020 euro…

Is die 2600 euro dan een kwakkel ?
http://cgi.ebay.de/Omega-Speedmaster-Day-Date-Automatik-Chronometer_W0QQitemZ330101734148QQcategoryZ22240QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik weet niet wat je met kwakkel bedoeld Marc.
2600 euro is blijkbaar de adviesprijs van Omega ??

Ik ga morgen even voor je kijken.

andre Schreef:

Ik weet niet wat je met kwakkel bedoeld Marc.
2600 euro is blijkbaar de adviesprijs van Omega
??

Tja, misschien een beetje ongelukkig uitgedrukt…
Maar als je bv. een Rolex of Breitling-catalogus krijgt zit er steeds een inlay bij met de adviesprijzen…

Waar vind ik die van Omega ?

Nu, stel dat die 2.600 euro de daadwerkelijke adviesprijs is.

Hoe komt mijn juwelier dan op 2.040 euro én kan hij daar nog eens 20% op geven ?

Dat is dan te beginnen van die 2.600 euro een korting van 1000 euro ??? Kan ttoch niet imho ? Of wel ?

Als ik de lay out van deze Speedy zie zit er een Valjoux 7750 caliber in. Klopt dat?

Arjay

Arjay Schreef:

Als ik de lay out van deze Speedy zie zit er een
Valjoux 7750 caliber in. Klopt dat?

Arjay

Euh, dit zeggen ze op het “zusterforum” :wink:

Omega 1151 is een zwaar gemodificeerde en verbeterde VJ 7751. Zeer precies en betrouwbaar. Met een andere dial kan dit horloge zelfs worden omgebouwd naar maanstandaanduiding!

Goed,

de 35205000 is de Day Date versie zonder chronometer.
Kost 2090,- volgens de nieuwe prijslijst en zit in een 1151 caliber in.
Deze zit in een phase out status.
Betekend dat ie niet meer geproduceerd wordt en alleen nog besteld kan worden als omega nog voorraad heeft.

De 32205000 is de New Day Date versie met chronometer met een 3606 caliber.
Deze kost 2620,-
Wij hebben deze in de winkel liggen, dus ik weet niet waar je woont…
Je kunt altijd een keertje komen kijken.

Eveline

Adviesprijzen zijn prijzen die door een fabrikant of importeur worden opgegeven.
Die prijzen moet je wel met een korreltje zout nemen, zo’n prijs word bijna nooit betaald door de consument.
0MEGA heeft ook mooie brochures met adviesprijzen, in mijn brochure van 2006 staat de 35205000 voor Euro 2040,- in de prijslijst.
Als je bijvoorbeeld het horlogemerk Roebelin & Graf bekijkt op eBay zie je daar adviesprijzen bij staan van 1200 tot 3000 euro.
deze klokjes worden voor nog geen kwart van die prijs aangeboden.
adviesprijzen van Rolex komen het best in de buurt van de prijzen die er ook daadwerkelijk voor betaald (dienen) te worden, maar ook hier word een korting op verkregen.
Heel soms worden bepaalde modellen bij veel vraag en weinig aanbod verhandeld (ver) boven de adviesprijs.
Om tot een goed afgewogen prijs te komen voor een horloge of welk ander produkt is er maar één manier om daar achter te komen, prijzen vergelijken van diverse aanbieders

Prijsvraag , kwakkel, hihihihihi rare jongens die Belgen ( :P)