prijzen amazon.de

Gisteren een Certina ds action precidrive gekocht bij amazon.de voor 430,-
Kon hem in Amerika wel goedkoper krijgen maar dat vond ik te veel gedoe i.v.m. bijkomende kosten.

Nu keek ik nog even bij amazon om mij te verlekkeren op het moois dat komen gaat en zag tot mijn verbazing dat hetzelfde horloge opeens 562,50 kost.
En de prijs van gisteren was niet aangeduid als een aanbieding. Ik ben er natuurlijk blij mee maar vind het ook een beetje raar.

Enfin, dan alvast maar een foto (van internet)

Prijzen en cookies…

Amazon verkoopt ook voor verschillende aanbieders als verkoopplatform. Dat kan ook de prijsverschillen verklaren.

Profiteer ervan, geniet ervan en lach lekker in je vuistje. Bofkont!

2 likes

Er zijn ook zat bronnen te vinden die dit als een fabeltje bestempelen en het is ook makkelijk te omzeilen. Ik denk eerder dat de aanbieder voor de lage prijs geen voorraad meer heeft.

Ja doe ik zeker. Voorpret van het horloge dat er aan komt en de lage prijs. :smiley::smiley::smiley:

Bij Bouman kost ie 625,-

Hoe omzeil je dat dan?

Cookies wegmikken, surfen met een privacytool in je browser of met een VPN.

Installeer TorBrowser, of iets vergelijkbaars.

En dat verhaal dat je vanaf een Macbook Pro, hogere prijzen te zien krijgt dan vanaf een goedkoop Windows ding?

thnx

Jongens, check met link van item het historisch verloop van de prijs op alle amazon sites op: camelcamelcamel.com

En doe er je voordeel mee!

3 likes

Dat is helemaal waar (ze doen gewoon een check welke browser en indien Safari… +50%.)

PS heb er helemaal geen idee van hoor :wink:

2 likes

Haha, nationaliteit speelt vaak wel een rol bij bijvoorbeeld vliegtickets, Nederlanders hebben een van de hoogste betalings bereidheid op dat gebied. Of ze mensen met een macbook hoger inschalen zal me nieteens verbazen :stuck_out_tongue:.

Klopt. Ik zet mijn VPN altijd op Ethiopiƫ. Scheelt zo 30% tot 40%.

6 likes

Ik deed het altijd met Argentiniƫ, zal eens kijken of dit scheelt. Thx!

2 likes

Inderdaad erg handige site. Gebruik m al jaren

1 like

Het is niet moeilijk hoor. Verschillende aanbieders (zoals bij Bol.com) met verschillende prijzen. Aanbieder 1 heeft er 1 voor 450 euro, aanbieder 2 heeft er 1 voor 500 euro en aanbieder 3 heeft er meer voor 550 euro. Je wil de goedkoopste van aanbieder 1, die verkoopt m en aanbieder 2 komt dan om de hoek kijken (of 3) voor de volgende koper.
Dit dus:

Ja ik snap het nu. Thnx.:+1:
Groet
Henk

1 like

Dat werkt inderdaad op bepaalde sites.
Houd er wel rekening mee dat men op het vliegveld ook weet vanaf wƔƔr jouw vliegticket geboekt is.

Heeft mij al eens een lading vragen en bijna een fysieke bolletjescheck opgeleverd :+