Ik heb een poosje geleden een catalogus van JLC ontvangen met de adviesprijzen. Hebben jullie enig idee wat de werkelijke prijzen ongeveer zijn, anders gezegd wat de gemiddelde korting is op een JLC. (Reverso, Master Control series).
Bovendien weten jullie waar ik nieuwe JLC’s kan kopen in het grijze marktsegment met fabrieksgarantie?
Bij gebrek aan antwoorden van experts mmoet je het doen met mijn ervaring denk ik. Volgens mij is de korting ongeveer 10% tot 15%. Op m’n JLC master compressor 2, die besteld moest worden, zat ong 10%.
Aan een grijze handelaar kan ik je helaas niet helpen.
Mijn ervaring is dezelfde, 10-15% moet mogelijk zijn. Heb een jaar of zes geleden een nieuwe Reverso classique gekocht bij de JLC dealer in Laren. Hoe het nu zit met kortingen weet ik dus niet, maar denk niet dat daar veel aan verandert is. En je zou Sayin Watches eens kunnen benaderen. Succes!
Je kan ook op zoek gaan naar een grijze handelaar, waar je bijvoorbeeld een goed gevoel bij heb, en daar de vraag neerleggen voor een bepaald horloge.
Er zijn er wel enkele die dan voor je op zoek gaan.
Kun je ook van te voren een prijsindicatie afgeven, vertellen hun je wel of dat haalbaar is…
Je kan ook op zoek gaan naar een grijze handelaar,
waar je bijvoorbeeld een goed gevoel bij heb, en
daar de vraag neerleggen voor een bepaald
horloge.
Er zijn er wel enkele die dan voor je op zoek
gaan.
Kun je ook van te voren een prijsindicatie
afgeven, vertellen hun je wel of dat haalbaar
is…