Prijzen Rolex grijze dealer en ad

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een mooie Sub of GMT 2 Batman.

Het viel me op dat de prijzen bij de grijze dealers voor de GMT 2 Batman behoorlijk hoger liggen dat de ad prijzen volgens de Rolex website.
De prijzen voor een ss sub liggen bij beide aardig gelijk.
Ik neem aan dat dit te maken heeft de wachtlijst bij de ad en (directe) beschikbaarheid bij de grijze dealer?

Anyone?

Gr. Martin.

Yup

Dat en wat ‘valse’ hype aangezien er voor de BLNR echt niet overal in Europa een wachtlijst is.

2 likes

Ja… als je snel wilt kost het geld

O ja ? vertel.

ik zie ze hier op HF ook regelmatig langs komen die gewoon bij de dealer gekocht. Volgens mij valt de wachttijd wel mee, iig niet zoals bij de Daytona’s

Hangt heel erg af land per land hoorde ik. In de UK hebben ze een tijd gewoon geen wachtlijst gehad las ik op rolexforum. Nu wel weer eentje van een maand of 3(pre Basel).
In de US gewoon geen waitlist, even rondbellen binnen de staat en de ADs en dan heb je er een.

Dealers leggen er ook gewoon in de kluis hoor.

Overigens door de onzekerheid of de BLNR nog in het assortiment blijft na Basel (ontbreekt blijkbaar in de catalogi) zou ik er gewoon zo snel mogelijk eentje kopen. De premium tegenover List valt heel goed mee.

1 like

Ben ik blij dat ik er een voor list heb kunnen krijgen… Ergens eind september vorig jaar besteld.
Begin maart geleverd…

7 likes

Dank voor de reacties

Goh Alex, ik neem aan dat je de BLNR bij een AD hebt besteld nietwaar? Zowel Gassan als Schaap deelde mij namelijk mede dat de wachtlijst 2-3 jaar kan zijn voor dit model… Hoe kreeg jij 'm binnen een paar maanden geleverd? Waren er veel afmeldingen binnen de wachtlijst?