Prijzen ⬆️ Tudor 2022

Voor Tudor is een prijsverhoging aangekondigd vanaf 1/2022. Het is nog niet bekend hoe hoog deze juist zal zijn.

Van wat ik op het www kon vinden zou het om een stijging van 5-10% gaan.

Iemand van de leden die nog wat opgevangen heeft?

1 like

Was uiteraard te verwachten. Alles is duurder geworden, zo ook het staal; significant duurder geworden zelfs… Haast ieder westerse economie heeft ook een behoorlijke inflatie volgens mij, komt er ook bovenop… En dan nog de populariteit van Tudor, die neemt toe dus de vraag ook. Klein schepje erop per horloge en onder aan de streep kassa

2 likes

Dit vooral :point_up:
Het zal er niet op verbeteren :sweat_smile:

1 like

Staan er al op zo te zien Op de website, oa GMT is van 3820 naar 3920, Chrono van 4920 naar 5020.

Ach, duur +5% = nog steeds duur
Als de nieuwe sub en de de BB58 GMT er maar komen :upside_down_face:

1 like

En de gmt was voordien nog 3650 als ik me niet vergis :thinking:

Stel je voor :laughing:

Was 3820 (uitgaande van stalen band)

Dan ben ik mis. Ik dacht echt dat hij begin 21’ nog 3650 was op staal :sweat_smile:

https://www.acejewelers.com/nl/horloges/tudor/black-bay

Ace heeft de nieuwe prijzen al doorgevoerd

1 like

De BB58 is dat toch wel meer dan waard tbh… :blush:

Voor de statistieken: in 2018 was die €3700 :slight_smile:

1 like

Valt op zich nog mee dan

De Pelagos LHD is € 150 verhoogd in prijs.
Dat is ongeveer 3,5 %. Lijkt redelijk.

Het wordt de moment er nog 1 te vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zo mijn Tudor Prince Date Day 76213-0019 wordt met de dag meer waard :crazy_face:

2 likes

Haha zeker :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Laten we hopen dat die honderd euro per horloge naar de design afdeling van Tudor gaat. Hopelijk wat mooie modellen voor maart 2022. :v:

1 like

Black Bay 41mm is van € 2880 naar € 3080 gegaan, 7% stijging dus verschilt aardig per model…

Deze is wel heel optimistisch lijkt me :sweat_smile: Van een prijsstijging gesproken. De mijn mag weg voor 9K als er iemand interesse heeft :sunglasses:

1 like