Prijzen van een sub (nodate)

goedemiddag,

Met veel genoegen lees ik al enkele maanden alles wat er op dit forum geschreven wordt, mijn vorige vraag (over symbolen op wijzerplaat mod’s) werd direct vriendelijk beantwoord dus ik gooi er weer een in de groep.
Ik wil een nieuwe sub (zonder datum) kopen, de prijs die juweliers hier voor vragen is 3930. Nou heb ik wel eens gehoord dat je bij contante betaling tot 20% kan afdingen op de prijs van een horloge. Heeft iemand hier ervaring mee? Maakt het uit of je naar schaap en citroen gaat of bijvoorbeeld burger maastricht ( een zelfstandige dus)?
Misschien is het not done hier over te schrijven (lees er nergens iets over) dan heb ik niks gezegd…
Groeten en dank
ger

bij schaap en citroen wens ik je veel succes…je zou even bij uhrenfreund.de kunnen kijken.

Contant kan er wel 300 euro af denk ik. Rolex heeft ff dat model van 3550 naar 3960 (ongeveer) verhoogd in prijs. Tip: als er een “D” voor het serienummer staat, komt-ie uit 2005 en heeft die juwelier hem voor de oude prijs ingekocht, als je dat zegt zouden ze hem gewoon voor die 3400 a 3500 kunnen verkopen naar mijn mening. Check ook eens de handelaren die bieden ook vaak GMT’s voor 3600 aan, nieuw.

Kijk eens op www.chrono24.com

Dank voor de reactie’s
Als ik het zo (tussen de regels door) lees, is het dus niet zo makkelijk als men het soms doet voorkomen.
Ik ken de bekende sites en hou ze in de gaten, heb vandaag een ocean planet van omega om mijn pols gehad en ik ben aan het twijfelen… maar dan blijft natuurlijk het prijzen verhaal. Van gelder in amsterdam doet er standaard 20% van af dus zou ik voor de omega gaan dat heb ik die 20% daar automatisch.
Moet me er nog verder in verdiepen, hoe nauwkeurig hij is etc…
In ieder geval bedankt…

Als je hem echt goedkoop wil krijgen koop hem dan hier : http://www.uhrenfreund.com/details.php?uid=245&lang=de&watch=rolex_sale