Prikbord over klokken?

Omdat er ook af en toe wel eens een post over klokken langskomt heb ik de moeite genomen een ouderwets startpagina prikbord te openen op de klok startpagina, namelijk het klok.startpagina.nl/prikbord http://klok.startpagina.nl/prikbord

Ik heb ook al een kleine enquête gehouden onder klokkenmakers, ze vonden het voor 90% een leuk idee en zijn op de hoogte. Dus heb je een vraag over klokken… het prikbord is nu nog leeg maar wie weet groeit het uit tot een volwaardige zuster (of onderdeel?) van Horlogeforum.nl!

Goed idee of…?

leuk idee…maar de naam “seamaster” werd al gebruikt :S

heel goed idee.

Dat is vreemd. Misschien dat je dat zelf bent nog van het horloge prikbord?

ik had waarschijnlijk iets verkeerd gedaan…nu werkt het wel …

Henrik,

geweldig initiatief! Ik heb de pagina al doorgemaild naar mijn zwager die zich bezighoudt met de reparatie van klokken!

Dank je! Nu moet er alleen nog iemand posten… Dat is altijd het probleem, zo was het ook de eerste dagen van dit forum (toen het nog het prikbord van de horloge.pagina.nl was).

Ik ben toevallig net begonnen met het internet een beetje afzoeken naar een mooie klok.

Ik zoek eigenlijk een een klein staande klokje, het liefst met een maanstand er in.

Henrik, was het niet makkelijk geweest om gewoon een klokkenforum bij het huidige forum te plaatsen?

Hi Henrik,

Kom er niet op, zowel inloggen of registreren lukt me niet :frowning:

groet,
andré

Dat is idd een optie Ivo, dat speelt in mijn achterhoofd… En dan nog een deel speciaal voor zakhorloges misschien?

edit: registratie is niet meer nodig, maar probeer het wel svp!

Ik heb het even getest en kwam er eerst ook niet uit. Dat komt omdat iedereen die al op een willekeurig prikbord van Startpagina geregistreerd staat dezelfde naam kan blijven gebruiken. “Oude” posters van het horloge prikbord hebben dus geen nieuwe registratie nodig.

Maar waar je op moet letten is dat zowel “Uw naam” als “Gebruikersnaam” uniek zijn. Heb je verschillende variaties geprobeerd?

Lijkt mij een goed idee en volgens mij voor jou ook makkelijker om te beheren.