zo iets dus
Hier iemand de gok gewaagd voor 90 cent plus verzendkosten? Voor die prijs kan je het niet laten
Gratis verzenden zelfs. Maakt het nog mooier. Allicht wel import kosten als hij uit Zwitserland komt.
Eh, dit uurwerk is niet mechanisch. Het is volgens het artikel echt een electronisch uurwerk met smartwatch functies en (waarschijnlijk) een quartz kristal, wat van een capacitor stroom krijgt.
Die capacitor wordt door die rotor opgeladen, en daarmee is het dus gewoon een ordinaire kinetic-kloon met wat extra firmware aan boord. .
Nee, ook voor 99 cent plus verzendkosten zit ik hier niet op te wachten. Het is simpelweg oninteressant, althans, voor mij.
Dan heeft het filmpje me voor de gek gehouden, ik dacht echt een mechanisch uurwerk te zien. Marketingtrucje wellicht.
Ja, die 15mm dikte zou een mens toch ook doen vermoeden dat er zowel een printplaat als een volwaardig mechanisch uurwerkje in zou kunnen liggen.
Niet gezien en nu kan ik er niet meer naast kijken
Ik heb hem besteld voor ā¬0,90
Was de 7e backer
Geen idee wat ik ermee moet maar voor de prijs van een hamburger van de Mac kan je er geen buil aan vallen
Ik was net te laat, zat te wachten om 19.00 uur maar die 1 CHF aanbieding was toen al weg, terwijl ze dan pas live zouden gaan. Heb het uiteindelijk dus niet gebackt. Ik heb al een smartwatch en doe er niks mee. Voor ⬠0,90 was het leuk geweest natuurlijk. Maar 150 eruo voor iets dat ik niet ga gebruiken gaat me wat te ver.
Nou het target van 80000 CHF is inmiddels ruim gehaald. Kwestie van afwachten nu en kijken wat het gaat worden.
Interessant!
Ik heb het klokje (eindelijk ) binnen.
Leuk klokje, netjes afgewerkt, maar ik had in de tussentijd al een smartwatch gekocht.
deze gaat binnenkort naar het blauwe gedeelteā¦
als iemand geinteresseerd is? PBā¦
Zo daar heb je een tijdje op gewacht. Wat mis je bij de sequent dat de andere smartwatch wel heeft?
Haha de Garmin Fenix 5 is niet helemaal (helemaal niet) te vergelijken met deze klok
Iemand hem al binnen? Zijn als het goed is nu allemaal uitgeleverd?