Print je nieuwe horloge... nieuw Tissot model

Beste forumleden,

Eigenlijk heb ik niet zoveel met de touch modellen van Tissot, maar sinds kort heeft Tissot een nieuw model op de markt gebracht wat ik toch wel grappig vind. Het leuke aan dit nieuwe model is dat je het thuis kan uitprinten… gratis! Ook biedt dit nieuwe model de mogelijkheid om van uiterlijk te veranderen.
Hieronder een paar foto’s en natuurlijk ook een wristshot :~

Het betreft 's werelds dunste horloge ooit

De achterkant vind ik persoonlijk nogal saai

Het horloge draagt lekker comfortabel en voel licht aan

Aan de sluiting moet ik nog even wennen, vooral het aandoen is nogal een gedoe

Helaas is het horloge niet waterdicht, maar daar is wel overheen te komen, gezien de prijs ervan.

Na het horloge eens goed bekeken te hebben, besloot ik dat ik het toch een vrij saai horloge vind, maar zoals ik eerder aangaf is het uiterlijk ervan makkelijk te veranderen. Ik heb wat dingen geprobeerd en er zitten best wel aardige modellen tussen:

Best wel een leuk horloge dus, maar er moet toch een addertje onder het gras zitten? Tjaah, het is natuurlijk niet zo handig dat je het horloge alleen digitaal kan dragen. Wel een leuk stukje augmented reality.

Zelf proberen? Op http://www.tissot.ch/reality kan je je eigen horloge uitprinten en het benodigde programmaatje installeren. Voor zover als ik heb kunnen vinden, stond dit nog niet op Horlogeforum. Het proberen wel waard.

Het programma werkt best aardig, maar soms heeft het programma een beetje moeite met het vinden van het horloge. De foto modus werkte bij mij niet op de een of andere manier…
Jammer dat het er alleen is met Touch modellen ( heb ik niet zoveel mee), maar wie weet volgen er meer modellen en merken

Ach, ik vind je toetsenbord en zo toch wel een stuk mooier, het is het fijnste toetsenbord waar ik ooit mee heb gewerkt en daarom hangt 'ie aan m’n Mini!

P.S. De andere Tissot foto’s zijn wèl aantrekkelijk!

In Basel had Luminox dit ook op hun stand staan. Werkt op zich wel grappig.

Mooie combinatie van ICT en horloges… en dat spreekt mij altijd aan :wink:

super cool dit natuurlijk :smiley:

Op de iphone zijn er ook verschillende horlogemerken waarbij dit kan, best grappig…

Weet jij zo welke via iPhone die optie hebben of welke app?

hhe Schreef:

Weet jij zo welke via iPhone die optie hebben of
welke app?

Nope niet uit mijn hoofd, maar van sommige merken iig… durf nu niet heel hard iets te roepen… Heb namelijk iets van 40 apps enkel over/van horloges. Merken, nieuws, boeken, etc.

Als je het echt graag wilt weten dan wil ik er wel even naar zoeken, maar als het niet echt nodig is… kost namelijk best wat tijd!

Grappig ja, zag dit een poosje geleden is het blad Quest.