Hallo, ik heb dit mooie horloge al jaren liggen in mijn kast, en ooit gekregen van mijn ex ,en ik zou graag willen weten wat deze waard is .Heeft iemand einig idee ? Groetjes mellanie .
Goudwaarde in gewicht minus uurwerk, glas etc.
Oude dameshorloges zijn niet erg gewild.
Voorbeeldje voor 150 euro:
Oke jammer want ik zag veel advertenties met veel verschillende prijzen . Bedankt iniedergeval
Het zou inderdaad nog wel eens meer kunnen zijn, maar de vraag is of je hem verkocht krijgt.
Ik zie er ook van 400-500, wat dat bedrag precies bepaalt, geen enkel idee.
Helaas is het voor dit soort horloges altijd moeilijk om dezelfde in de verkoop te vinden.
Dit is wel even geleden. De goudprijs is nu een stukje hoger
Ik zou het horloge even wegen, dan minus een paar gram voor het uurwerk en glas. Dan kan je de waarde berekenen nav de goudprijs.
Ja je ziet ook mega hoge bedragen . Ik zag ook iemand die op mp. Voor 1300 1 wou verkopen . Dus ik moet echt even goed rondkijken .
Hij is ongeveer 20 gram . Heel licht
Ze moeten wel verkocht worden…
Dit kan nog weleens een pain in the ass worden.
Goudprijs is hoog dus inleveren loont ook genoeg.
Oeps.
Te koop staan betekent niet dat het verkocht is. De prijzen van verkochte horloges zijn veel relevanter. Maar je kunt er van uit gaan dat de waarde van dit horloge gewoon de goudwaarde is.
Oke bedankt.
14kt zal tussen de 25-30 euro per gram opleveren, maar het uurwerk en het glas moeten er dan wel uit.