Niet mijn horloge en vraag me af of dit horloge de goudwaarde overstijgt. herenmaat 33 Mm. Nog niet opengemaakt voor batterijwissel
Is iig 14 karaat goud en ook op de lugs netjes gemerkt met eikenblad, daarom in vintagedeel.
Excuses voor de snelle, crappy foto’s.
Mja. Ik zie wel dat de emotionele waarde hier de doorslag moet geven, verder vind ik hem niet echt bijzonder.
Nope 0 emotionele waarde. Ik vind hem ook niet fraai en ga er niet mee lopen leuren. Koopvoordesloop.nl ???
Maak er iemand blij mee met de huidige goudprijs.
Bah, lelijk en vooral heel saai. Sloop!
Duf inderdaad. Zal een snip of 2(,5) aan goud in zitten.
Inderdaad een saaie klok; niet alles hoeft voor het nageslacht bewaard te blijven, de smeltoven in met dat ding.
Grappige vind ik overigens wel dat als er Nomos o.i.d op de wijzerplaat gestaan had niemand het meer een saaie klok had gevonden
Ik wel
Ik ook, ik loop ook niet zo warm voor een Nomos Orion.
Leuke uurwerkjes, maar erg duf. Keer hebberig met geld in de zak naar de juwelier. Op de pols sloeg het dood neer als lauw bier met je vingers erin.
Dat heb ik met de meeste moderne dress watches nu ik vintage gewend ben
Sowieso heb ik niks met modern. Mijn modernste horloge is uit 1968.
Je kunt hem te koop aanbieden voor de goudwaarde. Als iemand hem wil gaan dragen heb je een horlogezieltje gered. Anders abschmelzen.
Het goud komt trouwens niet over als goud op de foto. En de caseback is van staal, dat zie je ook niet vaak bij een gouden kast.
Staat nochtans een 585 merkje
Bij mij zou hij de smeltkroes in gaan.
Ik zou hem op Catawiki zetten, haal je meer uit dan de goudprijs meestal.
Inderdaad en dan staat het gewicht erbij maar mensen verkijken zich snel op wat een uurwerk en glas weegt.
Ik bedoel dat je het er niet van af ziet.
Ik maakte mijn excuses ook al voor de snelle, Kwalitatief Uitermate Teleurstellende foto’s