Prisma Eurodesign Blueline 200(mondvol)

Vandaag binnen. Kan niet veel erover vinden, iemand op t’ forum zei in 2014 dat eurodesign de betere kwalitatieve lijn van Prisma is. Kom wel veel woordenboeken tegen😂.

Oh ja hij is ook 20 atm en met schroefkroon…

4 likes

Mijn beste,

Niks mis mee!!
Ziet er wellustig uit!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Thanks!🖒…voor 2 tientjes van MP geplukt…batterij erin laten zetten en lopen…Dat vind ik erg leuk en spannend als je zoiets vind en het moment dat hij het ook doet🖒😊

En goede nacht voor jou ook!

1 like

krijg er een 90’s th gevoel bij

Leuke aanwinst

1 like

Thanks🖒

Hallo!
Ik heb dit horloge ooit eens voor mijn verjaardag gekregen, en sindskort weer terug gevonden. Alleen hij stat stil. Ik ben naar Lucardi geweest, en deze hebben er een nieuw baterijtje ingezet, maar helaas doet deze het nog niet. Nu hoop ik dat ze een verkeerd batertijtje erin gedaan hebben, maar kan nergens vinden welke batterij hierin moet. Weet jij, of iemand anders het juiste batterijnummer?
Alvast bedankt!

1 like

Zo dan :sweat_smile: …echt niet normaal hoe toevallig :flushed: …Echt een half uur geleden een doos vol troep opgeruimd waar ik dit horloge tegenkwam…al een paar jaar het horloge niet gezien :rofl:

Alstublieft!

Succes met je horloge :+1:t2::smiley:

3 likes

Dat kan geen toeval meer zijn :smiley: :smiley:
Bedankt voor je snelle reactie! Ze hebben er een 363 betterij ingezet (als ik het goed gehoord heb). Toen deed het horloge het nog niet. Ik heb geen idee of het uitmaakt of er nu een 363 of 377 (zoals op jou foto) erin zit?.
Maar hoe heb je het horloge opgemaakt? Ik zie wel horlogegreedschap op internet, o.a. een rubberen balletje.

1 like

Inderdaad zo gedaan :+1:t2::grin:

Ik zal eens kijken naar zo’n rubberen balletje.
Maar maakt het nog wat uit, of er nu een 363 of 377 batterrijtje inkomt?

Alvast bedankt!

1 like

Dat weet ik echt niet…gewoon geluk gehad dat hij liep toen ik hem heb laten vervangen.

Succes!

1 like

Bedankt voor je antwoord. Ik zal eens verder zoeken of het iets uitmaakt, en anders koop ik wel een nieuw (normaal, geen smartwatch :stuck_out_tongue: ) horloge.
En misschien weet iemand anders op dit forum een antwoordt op mij batterij-vraag :smiley:

Mooie dag :sunny:

1 like

Een Eco-drive van Citizen…dan hoef je nooit meer een batterij te vervangen :+1:t2::grin:

1 like

een 363 (of 364) is dunner dan een 377 en zal mogelijk geen contact maken en daarom loopt het horloge misschien niet.

2 likes

@mcfr
Ik zal eens kijken of ze er een 373 om kunnen zetten, en misschien loopt het horloge dan wel. Ik heb deze eens lan lang geleden gekregen voor mijn verjaardag.
Ik laat het weten als het gelukt is.
Wat is trouwens de beste eenvoudigste tool om hem zelf open te krijgen?
@Slin Dat zijn toch de hologes met “kinetische energie” ?

1 like

Hoi…Nee dat zijn horloges die met alle soorten verlichting de batterij opladen :+1:t2::smiley:

1 like

Dat wist ik dan weer niet. Bedankt voor je antwoordt! Weer iets geleerd vandaag! :grinning:

1 like