Prisma horloge

Hallo allemaal,

Ik ben weer eens aan het struinen op het net. Ik ben op zoek naar een horloge met een luxe/retro stijl en als het even kan een automaat natuurlijk.
Ik kwam als eerste uit bij Prisma omdat deze horlogemaker betaalbare mooie horloges heeft. Ik zou graag horloges kopen van 1000 euro of meer maar mijn budget laat dat helaas niet toe :slight_smile:
Alleen nu is het zo dat ik over Prisma heel weinig (voor mij nuttige) info kan vinden.
Ik zag het horloge dus op de eigen site van Prisma maar ik zou graag willen weten wat de dikte van het horloge is en de diameter. Ook ben ik wel benieuwd naar ervaringen met dit merk, de prijzen en of er juweliers zijn die online een Prisma collectie hebben want op de site zie je alleen de nieuwste modellen.

Misschien een mailtje naar ze sturen voor de dikte en andere vragen?

Net even gekeken en zien er leuk uit!

Kwaliteit van Prisma is doorgaans wel in orde. Verwacht niet de afwerking zoals bij de dure merken, maar daar is de prijs naar. :wink:
Prisma heeft een uitgebreid netwerk, er vast wel een juwelier in je buurt ze verkopen.

Ik dacht dat Prisma een importeursmerk is ??:slight_smile:

Oké, Weer een leermoment.:wink:

Prisma is een ruim 60 jaar oud Nederlands merk.
Verkoop gaat via www.jpc.nl

Misschien toch eens even bij Seiko kijken…:wink:

Welkom!

Mijn ervaring is dat Seiko tegenwoordig net een slagje duurder is. Prisma maken ook prima horloges.
Seiko heeft meer mijn interesse door 't grotere aanbod van mechanishe/automatische horloges.

Lucien Schreef:

Misschien toch eens even bij Seiko kijken…:wink:

Gedaan Lucien maar het moet wel mijn smaak zijn natuurlijk. Ik prefereer trouwens een ‘Van der Klauw’ maar ik moet realistisch blijven. :wink:
Mijn dank voor je goede advies.

djondjeems Schreef:

Lucien Schreef:


Misschien toch eens even bij Seiko kijken…:wink:

Gedaan Lucien maar het moet wel mijn smaak zijn
natuurlijk. Ik prefereer trouwens een ‘Van der
Klaauw’ maar ik moet realistisch blijven. :wink:
Mijn dank voor je goede advies.