Pro diver experiment

Ha ja

2 likes

Wow ! Superfoto !
:heart_eyes:

1 like

Uiteindelijk wil je een Invicta! :heart_eyes:

1 like

En? Al weer ontdooid :grin:

Nog niet. Wil hem 24 uur in de koelkast hebben staa . :grimacing:

1 like

6 likes

:fearful::cold_sweat::scream:🥶

1 like

Man man man!

Dat het horloge dit aan zou kunnen, oké! Is ook op youtube gedeeld:

Maar dat je dit doet begrijp ik niet, wat de reden ook is!

Maar goed jouw horloge en jouw beslissing :+1:

3 likes

Op zich al grappig dat ie met ijsblokken rond het glas geen condens toont. Hm. :thinking:

Maar goed, wat @pulsar96 al zegt: De onderdelen an sich geven geen krimp, die zijn na ontdooien weer keurig in orde.

Ik zou de operationele specificaties van de gebruikte olie er even bij zoeken (belletje naar Invicta?), dan weet je exact of een vriezer bij -17 enig merkbaar effect gaan hebben.

Da’s het voordeel van in een samenleving wonen waarin het meeste al ad nauseam getest is: Je hoeft je horloge niet te verneuken omdat de weg bekend is.

4 likes

tumblr_o9g2ywJW2W1twuxcmo1_500

Volgens mij zijn selfies en like-jagerij een teken dat de mens aan het devolueren is. Ik ben benieuwd wat dat soort onzin “kijk-mij-ook-eens” platforms met het gemiddelde IQ van de nu opgroeiende tiener gaan doen.

De volwassenen zijn al van de pot gerukt, dat zie je aan al die influencers die om korting vragen, rondzwiepende selfie-sticks en ongelukken bij natuurmonumenten als horseshoe bend en zo.

Malloten.

Even weer on-topic: Ik post hier regelmatig foto’s van mindere horloges dan de wristshots van Subs waar ze tussen staan, en zie verbazingwekkend veel “Good reply” notificaties. Dus wat @Mafkees al zei: Het maken van doordachte foto’s wordt al gewaardeerd.

6 likes

Dat was van mijn kant een cynische niet serieuze opmerking. :grimacing:

Verder geef ik je gelijk dat het bijzonder is dat we in een samenleving leven waarin alles door middel van die like gewaardeerd moet worden. Dat men alles eraan doet om like te ontvangen. :grimacing:

Zoals je horloge invriezen terwijl je vraag al beantwoord is door iemand op YouTube.

7 likes

Is maar een tip, maar je kunt ook jezelf laten invriezen en dan zullen de likes binnenstromen. :joy:

7 likes

Ik heb mijn G-shock gmw-B5000 wel eens in kokend water laten vallen. Wel direct er weer uit gehaald toen. Niks aan de hand gelukkig :rofl:

1 like

Kijk, in China begrijp ik het: anders mag je de bus|school|supermarkt niet meer in van ome Jinping.

2 likes

Gooi dat blok ijs van 10 hoog. Kijken wat er gebeurt. Alles voor de wetenschap

1 like

Dit dus

2 likes

:joy: :+1:t2:

Oke, ik moest lachen.

3 likes

Dat is iets wat ik nog niet wist tot aan half uur geleden.

Normaliter gaat aan een wetenschappelijk experiment een grondig literatuur onderzoek vooraf. Om onnodige kosten en experimentele stappen te voorkomen en te bevestigen dat het onderzoek daadwerkelijk relevant is om uit te voeren en informatie toevoegt aan het collectieve begrip over het onderwerp.

Met andere woorden: gewoon ff Googlen voor je je horloge riskeert te slopen

5 likes