Google is your friend
Haha twee zielen een gedachte.
Leuk polsspeelgoed op 0.06
Misschien omdat er géén " Bad reply " is, ()
Niks want dat is per definitie 100
Jammer
Hoezo?
Ik probeer op speelse wijze door te laten schemeren dat ik het horloge niet zo mooi vind. Maar ik maak maar een grapje.
Wel leuk dat je experiment is gelukt
Mijn andere in staal en witgoud zal je waarschijnlijk beter bevallen…
Laat eens zien
Hehehehehe… Sja. Ga dat maar in Japan uitleggen, waar het gemiddelde IQ 105 is.
En grappig genoeg is het gemiddelde IQ in Nederland 100 of 102, afhankelijk van je bron.
De vraag is inderdaad wat er met die score gebeurt als je de test met rust laat.
Dat komt door het volgende.
Japan ten opzichte van de rest van de wereld heeft een IQ van 105. Omdat er meer slimmer dan gemiddelde mensen in Japan wonen dan dommere.
Maar IQ is gedefinieerd dat het gemiddelde altijd 100 is. Dus als je doelgroep alle tiener van de wereld is. Je deze allemaal een IQ test laat doen,dan moet je alle scores zo indelen dat het gemiddelde 100 is.
Maar dat is dus afhankelijk van het doel van je test. Wil je zien welke jongeren slimmer zijn en welke dommer? Doe de test dan zoals bovenstaand. Wil je de intelligentie van jongeren tov de rest van de bevolking testen. Dan moet je de testresultaten van jongeren vergelijken met die van de rest.
Mooi man. Nu je dit zo hebt meegemaakt, wat is je afdronk?
Zoals ik al eerder schreef is het horloge momenteel bij een forum lid die hem een volledige beurt gaat geven inclusief polijst beurt. Hij heeft ervaring met Rolex, Panerai, en dat soort merken. Ben benieuwd hoe deze eruit komt.
Ik denk dat de IQ test zo gecalibreerd is dat ie voor blanken in West Europa in 1976 inderdaad een gemiddelde van 100 zou moeten geven.
Maar de tests geven gewoon resultaten die uiteenlopen. De laatste echte gecoordineerde test was dan ook in de jaren 70 in de hoofdsteden van West-Europese landen, en sindsdien zijn er met name schattingen uit modellen in omloop.
Mijn vermoeden is dat als je iedereen op de wereld nu een gestandardiseerde IQ test liet doen, je niet op een wereldwijd gemidddelde van 100 uit zou komen.
Merk op dat 100 graden Fahrenheit ook lichaamstemperatuur zou moeten zijn, maar de goede man koorts had op het moment dat ie het vaststelde.
Begrijp nu nog minder waarom mensen Invicta haten. Ze zijn in de ruimte geweest. Je kunt ze invriezen. Ze zijn dus degelijk en kosten niet eens zoveel.
Nee hoor, mensen haten Invicta omdat het soms lompe, grote horkenbakken zijn. Daardoor ontstaat een beeld van het merk wat de vintage- en simpele hommage-Invicta’s in een kwaad daglicht stelt.
Deze pro-divertjes zijn prima sub hommages, niks mis mee, voor drie scheten en een knikker. Die haat ik niet, ofschoon ik ze saai vind.
Als een Invicta…