Pro Trek op NATO/Zulu

Hallo allemaal,

Naast mijn liefde voor automaten heb ik altijd een zwak gehad voor Casio G-Shocks. En dan met name de duurde modellen. Maar deze keer wilde ik voor rond de € 300 iets anders. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Pro Trek prw3500-1. En wauw. Een indrukwekkend horloge. Een aanrader. De specs zijn super. Kunstof kast, rvs bezel, mineraalglas. Radio controlled. Hoogtemeter, luchtdruk. Temperatuur. Kompas. Een dikke klok. 53 mm doorsnede. 15 mm hoog.

Waarom dan geen 3510? Die is er met rvs ring alleen met negatieve display. Heel mooi maar slechter afleesbaar. Verder zijn ze nagenoeg hetzelfde.

Maar die kunststof band… die zit bij mij gewoon niet lekker. Maar gelukkig kan er op dit type (en de nieuwere 3510) gewoon een 22 mm vervanging. Dus NATO tijd. En da’s mooi. Want die 22 mm heb ik nog liggen van m’n SKX.

Een paar pics. Met het origineel erbij.

Gr
Rob

2 likes

Leuk horloge zo pro trek! Maar doe 'm eens heel gauw weer zijn normale broek aan. Zo’n nato brrrr…:smiley:

1 like

Goeie keus en erg leuk horloge !

Pro Trek heeft erg leuke modellen. Vaak nog mooier dan G Shock vind ik.

Momenteel is mijn absolute favoriet mijn PRW6000YT.
Daar heb ik best lang naar moeten zoeken voor een ‘schappelijke’ prijs.
Eindelijk op marktplaats de blauwe gevonden. Mijn voorkeur ging eigenlijk naar de zwart / grijze versie.
Maar toch, geen enkele spijt want wat een pracht klok.

En op het dit moment sta ik op het punt de PRW-3100T aan te schaffen.

En dan weer mijn PRW-2500T-7E in de verkoop te gooien.

Negatieve displays ben ik ook vanaf gestapt. Zijn gewoon niet lekker afleesbaar.

Onwijs veel plezier met je nieuwe aanwinst !!

1 like

Die 3100T heb ik gehad, kleiner en daardoor goed draagbaar. Het enige punt met casio titanium is dat het nog veel sneller krast dan andere merken.

Lijkt wel alsof ze het maken van lege bierblikjes… :wink:
Daarnaast de kast plastic, en net een iets andere tint dan de titanium band, ging me irriteren.

(Pas nu ik dit tik, merk ik wat voor ontzettende zeurpiet ik ben)…

1 like

Haha. Nee joh. Beetje goeie feedback is altijd handig.
We zullen zien of hij mij aanstaat :wink:

+1. Casio’s op NATO vind ik eigenlijk nooit een goeie combinatie.