Pro Trek PRW-3100Y-1B, waar te koop?

@Myrrhman Ik zag op het forum dat je je PRW-3100Y-1B recent verkocht hebt. Het topic is helaas al gesloten, dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel: waar heb je hem gekocht? :slightly_smiling_face:
Ik wil er ook één met deze kleur.

Ik heb uiteraard rondgekeken, maar ik zie alleen buitenlandse winkels, waarvan het nog maar de vraag is hoe betrouwbaar deze zijn, en vaak zijn ze ook niet op voorraad.

1 like

Google is your friend.
Bedankt @mechaniekje :blush::+1:

Bedankt voor de PM (kon zelf nog geen PMs en links plaatsen, vandaar dat ik het via dit topic deed :blush:) , dan ga ik het daar ook proberen. Had de site zelf ook al eerder via Google gevonden, maar door de negatieve reviews van die site en het niet op voorraad hebben, was ik wat huiverig. Bijna alle webhops lijken de PRW-3100Y-1B niet op voorraad/uitverkocht te hebben, en Amazon buitenland levert dit horloge niet in NL. Ik zal dus even moeten wachten tot het op voorraad is.

@mechaniekje, ik zoek specifiek de PRW-3100Y-1B ipv andere kleuren :wink:

1 like

Vond hem erg mooi in helemaal zwart. Maar ondanks de diameter droeg hij mij te klein helaas.
Maar wel een aanrader !
Mooie horloges van Pro Trek

Heb zelf nog steeds deze …

De PRW-6000YT

Heerlijke klok. Met saffier glas, titanium band, multiband 6 en natuurlijk de bekende ABC functies
:blush:

1 like