Paar weken geleden Tag Heuer gekocht op ebay, betaald met PP, en opgestuurd door de verkoper.
tracking geeft op een gegeven moment aan dat pakket terug is naar afzender wegens een verkeerd
adres vd bestemmeling. Pakket keert terug en verkoper zegt dat het is terug gekomen omdat de
bestemmeling niet aanwezig was… bullshit, dan wordt het toch gewoon nog eens aangeboden of
op een afgesproken plaats klaar gelegd voor afhaling ??
Verkoper stuurt opnieuw op en bezorgt me dit:
EDIT: VERWIJDERD IVM NAW GEGEVENS
Ik spreek geen spaans maar ik heb alle nummers op het document al ingegeven op alle mij bekende trackingsites maar geen match…
Volgens mij wil het formulier niets zeggen want er staat geen datum of stempel op, ik denk dat het gewoon een print out van het aanmelden vh pakket is.
Erger nog, ik vraag nu al 4 dagen aan de verkoper om me het tracking nr door te geven maar deze hult zich in stilzwijgen.
Heb nog nooit problemen gehad maar ben ik niet beschermd door de betaling met PP en wat doe ik nu best volgens jullie ?
Dank !
1 like
Ik denk dat je best start met op Ebay een zaak te beginnen wegens niet ontvangen object.
Als je er daar niet uitkomt een zaak beginnen bij PayPal wegens niet ontvangen object.
1 like
Heb je betaald met PayPal Friends en Family? Of standaard? Heeft de verkoper je een betaalverzoek gestuurd of heb je zelf betaald door zijn adres te typen?
PayPal bescherming in dit soort gevallen is prima
ik betaal gewoon met de PP rekening die is gekoppeld aan mijn ebay account, betaling gaat vanzelf…
Bij dat soort betalingen ben je normaal redelijk zeker van terugbetaling bij het niet ontvangen van de goederen.
1 like
Dan heb je gewoon PayPal bescherming. Niet te druk maken dan. Mail sturen dat je a) het oude verzendbewijs wil b) het verzendbewijs van de nieuwe verzending naar je juiste adres of c) je geld terug wil.
Graag de keuze voor a.s. maandag laten weten ivm het starten van een PayPal claim op die dag.
1 like
is dat jouw eigen naam en adres op het formulier?
zou dat ff weghalen als ik jou was.
1 like
Wel een beetje opletten met voort a.s. maandag want als dit een commerciële/professionele ebayer is heb je kans dat die het ganse weekend niet actief is. Je neemt best een aantal werkdagen in overweging. Dus vragen dat ze antwoorden voor a.s; woensdag bijvoorbeeld. Bij Paypal heb je 180 dagen de tijd, dus op die 2 dagen zal het zeker wel niet aankomen.
Dank voor de waarschuwing maar waar ik woon is niet echt een geheim.
oh… mocht ik de buurt komen, kom ik ff een bakkie doen… 
3 likes
Er staat een tracking nummer op, begint met R0005… Als je dat intoetst op de site van de koerier, zeleris, staat er volgens mij dat t woensdag verzonden is, maar verder gaat mijn Spaans niet.
Welke pizza vind je lekker Sam? Je krijgt er 25 aan de deur vanavond.
6 likes
T&T is R000561D013372451P
Via trackitonline.ru
1 like
Ah de reddende engel. Mijn Spaans is ook niet wat het geweest is. Ik heb wel voor een meisje vorig jaar wat Harry Potters geleerd, maar echt vloeiend heb ik het nooit leren spreken.
1 like
Google Translate 
Reparto is transactie
Incidencia is inval
Vertaald naar ENG is Incident
Ergens is iets niet goed gegaan in de verzending, maar het lijkt erop alsof het pakket het land niet is uit geweest.
1 like
Waarom heeft de afzender als douane waarde 100€ opgegeven?
Maakt voor verzending binnen de EU niets uit, maar als het verloren gaat doet de verzekering waarschijnlijk vervelend.
ik ben ook bekend met trackitonline.ru, maar tot deze morgend gaf deze niet thuis…
Dank voor de hulp, we volgen het op !
1 like
Come on: niet doen.
Met een tracktrace (en mogelijk je naw) is het voor een ander heel makkelijk om je pakketje tussentijds een andere richting te geven, vooral telefonisch.
Het is slechts een herhaling van TS die eerder aangeeft geen problemen te hebben met zijn gegevens online. Ik heb hem slechts op weg geholpen.
1 like