Probleem met wijzers opgelost

Hier ben ik heel blij mee.
Zie foto.
Ik vind het zeer subtiel gedaan.
Op de foto lijkt het schreeuwerig maar dat is het niet.
Eindelijk kan ik de tijd weer zien. :))

Heel erg mooie klok Jag!!

Staat heel goed die nieuwe wijzers, het is een heel mooi horloge gebleven (tu)
Fijn dat je probleem opgelost is!
Paul

Zeker mooi. Hoewel ik niet weet of de leesbaarheid er op vooruit is gegaan. Zwart en wit contrasteerd beter dan rood en wit zou je zeggen?

Het ziet er echt top uit.
Henrik het probleem was dat alle wijzers dezelfde kleur hadden.
Ik kon ze niet uit elkaar houden.
Op de foto lijken de wijzers zwart maar dat zijn ze niet.
Kortom probleem opgelost.

Ik wil enkelen bedanken voor het meedenken.

Ziet er goed uit hebben ze goed opgelost, ik blijf het de mooiste Zeno vinden. Hopelijk dat je er nu meer plezier aan hebt, maar dat zal wel lukken.
Zou je ook voor de mensen hier die je verhaal niet kennen, de foto van voor de verandering erbij kunnen zetten?

Die wijzers zijn eerder blauwig van kleur, niet? Maar als je probleem was ze uit elkaar te houden, waarom heb je dan allebei en bijna evenveel gekleurd? Zoals ook bij de GMT ‘dial’?
(is daar eigenlijk een Nederlandse term voor (dial)?)

Ik ben blij dat je probleem opgelost is.
Veel kijkplezier.

VOOR

NA

Creatieve en mooie oplossing nu je de wijzers blijkbaar wel uit elkaar kan houden jag.
vind alleen de datum wijzer met die gele tip niet mooi in contrast met de cijfers op de wijzerplaat.
lichtblauw is waarschijnlijk meer in balans met het geheel,

groet, André

Kleurrijk geheel, Jag.

Kleurstelling doet me een beetje aan oudere vliegtuigen denken, daarvan zijn de propellors nog wel eens in die kleurcombinatie geschilderd. Wellicht ook door de vorm van de wijzers.

Voornaamste is dat je leesprobleem is opgelost en ik vermoed dat de rest van de details niet zo belangrijk voor je is.

Het spijt me te moeten zeggen dat het me het meeste aan dobbers doet denken.