Vanaf vandaag gaat de uur en minuten wijzer niet meer mee, secondewijzer loopt gewoon.
Bij uittrekken van de kroon en daarna draaien gaan ze wel keurig mee. Kan ik hier iets aan doen, of is dit een gevalletje voor de horlogemaker?
Gr
Vanaf vandaag gaat de uur en minuten wijzer niet meer mee, secondewijzer loopt gewoon.
Bij uittrekken van de kroon en daarna draaien gaan ze wel keurig mee. Kan ik hier iets aan doen, of is dit een gevalletje voor de horlogemaker?
Gr
Als je je garantie wil kwijtraken, dan zelf prutsen, anders naar de Tudor-boer
Nee ga zeker niet prutsen, maar misschien iemand een idee. Soms kun je met een rondje draaien of wat dan ook iets oplossen, hoop ik
Je zou kunnen kijken of de wijzers elkaar raken. Verder aan de AD overlaten zou ik zeggen.
De wijzerklemming is defect of in iedergeval niet klemmend genoeg, retour fabrikant
Okay dat is dus niets ernstigs, dacht eerst dat het wat ergs zou zijn. Maar in de vertstelstand werkt wel alles.
Kan ik deze bij elke dealer van tudor aanbieden, is origineel Duitsland geleverd?
En enig idee hoe lang je hem niet missen?
Hij zal voor een deel gedemonteerd worden, dus verwacht dat je 'm 2 maanden kwijt bent.
Ja is niet anders helaas, als het maar opgelost is daarna, en liefst onder garantie!
Als je hem langs het officiƫle kanaal gekocht hebt kan je overal terecht, reken wel op eventuele handlingskosten van de plaatselijke AD.
Ja heb hem via dit forum maar vorige eigenaar heeft hem bij dealer gekocht, heb alle papieren factuur etc.
Handelings kosten zal wel meevallen neem ik aan?
Voor mijn boutique edition panerai was ik bij Pertijs ⬠75 lichter.
Is toch behoorlijk, voor mijn zal het s&c worden, zit meest in de buurt!
Handelingskosten bij SC, was bij mij niet aan de orde.
Ik heb hem destijds in Rotterdam bij SC gebracht, was overigens wel een ander probleem.
Maar als hij binnen de garantie zit, zijn er geen kosten aan verbonden.