Probleem!

Ik heb het voordeel, dat ik in Zwitserland woon, maar ook hier zijn de goede horlogemakers schaars geworden, dus stuur ik nu mn horloges die een service nodig hebben DIREKT naar de fabriek. Is misschien iets duurder dan een privéhorlogemaker maar ik heb nooit gezeur. En tot nu toe heb ik nooit zo lang moeten wachten als freakazooi.

Tjonge jonge!!10 maand is wel heel erg lang voor een reparatie!:(Je zou haast denken dat het daar ergens in een bureaulaatje is terrecht gekomen en tijdens het opruimen opeens weer tevoorschijn is gekomen!..Of de goodies dit goed maken???(is natuurlijk altijd leuk om te krijgen)

Ik ben vandaag terug gegaan met het horloge en met het Taxatie raport van Willem v/d Berg uit 'S Hertogenbosch. Deze is ook met foto’s gedocumenteerd. Als eind conclusie is gesteld dat het uuwerk in zeer goede staat van onderhoud was(is ook op de foto’s te zien). Waarop dan ook de taxatie is vastgesteld. De juwelier heeft een copy van het raport gemaakt en gaat weer in conclaaf met Longines Nederland. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren en vooral hoe lang het gaat duren. Het uurwerk loopt wel weer perfect (als zit er geen nieuw kaliber in, zoals ze in het begin zeiden te zullen doen), alleen om het te dragen ziet het er niet echt mooi meer uit. De juwelier zei wel dat ze het gezien had, maar dat ze het horloge niet in ontvangs heeft genomen…vandaar dat ze het meegaf. Moet ik jullie nog op de hoogte houden hoe en wat, of hebben jullie genoeg van dit topic?

Er wordt nog steeds mee gelezen.

Arjay

Mijn beste,

Natuurlijk, blijf je ervaringen van deze vervelende situatie maar melden.
Immers:
“gedeelde smart is halve smart,
doch; gedeelde vreugd is dubbele vreugd”
Uiteindelijk zal het toch weer goed komen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis