Al 100x over gepalaverd, nog altijd dezelfde conclusie. Het ligt niet aan de telefoon, niet aan het OS, niet aan je internetverbinding, niet aan je locatie. Het ligt aan de server die overbelast is, en
gaat niet gebeuren blijkbaar, volgens de wensen van de eigenaar.
Veel leesplezier.
Oh enne, ik verklap het einde van het verhaaltje alvast: De problemen die je nu hebt blijven terugkomen. Hoezo? Dat kun je lezen in het off topic topic. Kortgezegd: Eigenaar is tevreden.
Ze hebben een hele tijd terug, gok 1,5 jaar geleden ofzo, wel een upgrade gedaan van de software en dacht ook de server. Voordien was die bij mij ook niet vooruit te fikken maar sindsdien eigenlijk nagenoeg geen issues meer, hele enkele keer iets traag maar geen foutmeldingen ofzo.
Haha, als je vanaf de HF site doorklikt op de horloge outlet site lijkt t wel of je vanuit een lelijke eend in een tesla stapt en het pedaal op de plank trapt
Ik vroeg het me dus af omdat ik dit probleem tot december neit had. Speelt bij mij pas echt sinds dit jaar. Dus dacht dat het wellicht iets nieuws was. Helaas dus niet .
Maar…zojuist gewoon binnen 2 seconden op de site he. Het is dus niet altijd hommeles hoor.
Ja bij mij is de snelheid duidelijk afhankelijk van het tijdstip, in de avonduren en weekenden meer last van vertraging dan op werkdagen overdag. Maar dan heb ik, net als vele anderen, natuurlijk wat anders te doen voor de baas…