Problemen forum via mobiel

Al 100x over gepalaverd, nog altijd dezelfde conclusie. Het ligt niet aan de telefoon, niet aan het OS, niet aan je internetverbinding, niet aan je locatie. Het ligt aan de server die overbelast is, en

gaat niet gebeuren blijkbaar, volgens de wensen van de eigenaar.

Learn to live with it :slightly_smiling_face:

4 likes

Horloge forum server :

15 likes

5 likes

Op de PC moet ik ook na elke muisklik een halve minuut wachten voordat er iets gebeurt. :man_shrugging: :unamused:

Helpt wel goed tegen de verslaving. :upside_down_face:

8 likes

Alle tijd om tijdens laden van pagina van m’n horloge te genieten… :wink:

1 like

Ja.

:arrow_down:
https://www.horlogeforum.nl/t/502-forum/212650

En, een topic met uitleg van de technisch beheerder staat (bewust) in off topic. Hier:

https://www.horlogeforum.nl/t/inlogproblemen/432362

Veel leesplezier.
Oh enne, ik verklap het einde van het verhaaltje alvast: De problemen die je nu hebt blijven terugkomen. Hoezo? Dat kun je lezen in het off topic topic. Kortgezegd: Eigenaar is tevreden.

Fijne zondagavond.
:beers:

4 likes

Foutmeldingen inderdaad en zo traag dat het frustrerend wordt :rage:

1 like

Lijkt een redelijk oud beestje :grimacing: :joy:

1 like

Moet ie wel de turbo knop indrukken

4 likes

Daar ligt t probleem, dat kan alleen als hij thuis is.

2 likes

Ze hebben een hele tijd terug, gok 1,5 jaar geleden ofzo, wel een upgrade gedaan van de software en dacht ook de server. Voordien was die bij mij ook niet vooruit te fikken maar sindsdien eigenlijk nagenoeg geen issues meer, hele enkele keer iets traag maar geen foutmeldingen ofzo.

Raar dat het wisselt per gebruiker

2 likes

Mijn beste,

Idem dito!!

2 likes

Hoe bedoel je?

Voordeel van onze hobby is dat we wel heel precies kunnen nagaan hoe lang de vertragingen duren … :joy:

4 likes

Haha, als je vanaf de HF site doorklikt op de horloge outlet site lijkt t wel of je vanuit een lelijke eend in een tesla stapt en het pedaal op de plank trapt :rofl:

Minder op HF zitten, is minder snelheids problemen!

Ik zal heeeeeeeeel eerlijk zijn
Ik hoef niet langer dan 5 seconden te wachten
Voor mij voelt alles goed
Maar snap de frustratie anno 2023

Dat de ene gebruiker veel problemen ervaart en de andere niet of nauwelijks.

Inlog problemen heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehad, alleen een enkele keer wat traag.

De andere heeft het blijkbaar dagelijks.

Ik vroeg het me dus af omdat ik dit probleem tot december neit had. Speelt bij mij pas echt sinds dit jaar. Dus dacht dat het wellicht iets nieuws was. Helaas dus niet :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Maar…zojuist gewoon binnen 2 seconden op de site he. Het is dus niet altijd hommeles hoor. :sunglasses:

Yes, en het gekke is. Ik kan nergens meer in. Snap er niets van. :eyes:

2 likes