Problemen marktplaats

hoi jongens zijn er meer die op dit moment problemen hebben met marktplaats?? ben alle advertenties kwijt en als ik er een op zet komt hij er niet op maar zegt hij deze advertentie bestaat niet vreemde is dat het aleen op horloge gedeelte is niet bij bv auto onderdelen

gr pajero

Heb ik ook, maar als ik via Mijn advertenties klik, dan verschijnen ze wel en ook via de zoekfunctie in Kunst en Antiek (domme groep overigens)

hans

erg vreemd ik krijg wel bij mijn mail ze zijn geplaatst maar kan ze nergens vinden,word droog brood eten deze week,of jullie moeten een actie houden help jan de herfst door
haha

Ook niet via Mijn advertenties?

nee maar wat ik gisteren kwijt was staat er nu wel op ik snap er niks meer van zo zijn ze er en zo zijn ze weer weg,ik had gisteren 285 advertenties en nu 6

285 !!! Je leeft ervan? Doe even Ctrl-F5 als je op de betreffende pagina staat. Misschien dat er wat cookies e.d. blijven hangen.

ja ik mag ervan leven, normaal is 10 tot 15% van alle oude horloges op marktplaats van mij .probleem ligt echt bij marktplaats maar begint weer een beetje te komen hij plaatst nu ongeveer de helft,

o jurgen nog bedankt hoor

pajero Schreef:

ja ik mag ervan leven, normaal is 10 tot 15% van
alle oude horloges op marktplaats van mij
.probleem ligt echt bij marktplaats maar begint
weer een beetje te komen hij plaatst nu ongeveer
de helft,

hoe kan ik jouw horloges vinden op marktplaats ?

ben ik ook nieuwsgierig naar.
oscar

is eingelijk niet zo moeilijk 1 op de 10 moet dan minstens van mij zijn,ik heb er nu door dit gedoe maar iets van 20 op staan hoop van weekend weer naar de 300 te gaan
zoek plaatsnaam emmen en dan jan de groot
groet jan

sorrie henrik wilde geen reclame maken voor me zelf

Is het echt Jan de Groot? Het heeft een hoog Klaas de Vries gehalte :slight_smile:

tj ben zo geboren kan het echt niet helpen
pajero