Problemen met Rus

Advertentie: 427011993 op Marktplaats.

Pech of herkenbaar probleem? Wáár moet je die horloges dan aanschaffen?
Ik weet niet wat de beste man aan de Russen geschreven heeft, maar het antwoord is behoorlijk ‘hoekig’.

De Poljot (?) op de foto ziet er wel fraai uit!

Die had ik ook al gelezen. Is natuurlijk maar 1 zijde van het verhaal…
Ik weet echter uit ervaring dat sommige kopers je het bloed onder de nagels
kunnen halen om de meest onzinnige dingen. Het zou maar zo kunnen dat dit
zo’n type koper is, misschien ook omdat hij nog eens zijn verhaal op marktplaats
wil doen. (alsof dat hem ooit zal helpen, heb dat soort mensen sowieso nooit begrepen)

Zou kunnen natuurlijk, maar in eerste instantie is de klant koning, althans zou zo moeten zijn.

Ik lees:

“watch, manual and certificate in different parcels” en
"a wrong number on the cert!"

Dat laatste is vervelend, omdat het certificaat daarmee waardeloos is voor dat specifieke horloge: immers de nummers corresponderen niet. De Russen vinden dat mogelijk ‘gezeik’ van een verwende westerling, maar ja, ze nemen wel het geld aan.

…oh en nog iets;

“Tom Berger
Daniel Schulthess”

Klink niet echt Russisch. :wink:

Allochtone Russen:D:D

Reactie ziet er wel raar uit ja, maar eigenlijk kennen we de context en historie niet. Wie weet wat er aan mailwisseling vooraf is gegaan?

De naam Daniel Schultess zegt mij wel iets. Was die ook niet van Subwave… en Poljot.ch? Ooit ook eens een Poljot besteld; probleemloos en netjes. Werd op een gegeven moment echter wel duurder en duurder.
Later poljot24.de gevonden die nog beter en wat goedkoper bleek. En nog weer later via Adriaan mijn Strela besteld. Ook top!

Daarom zei ik ook dat het maar 1 zijde van het hele verhaal is.
Wat is wel weet is dat Daniel op het WUS-forum (“crmsnraider”) bekend staat als iemand
waar je op een zeer prettige manier zaken mee kunt doen en een liefhebber van horloges is.
Communicatie is echter niet zijn meest sterke kant en dat kan natuurlijk klachten opleveren.