Producer Michael buys Adam another watch

Hallo allemaal,

Niet iedereen is fan van producer Michael. Persoonlijk vind ik hem ondanks het vele geld en het laten zien van een lifestyle toch erg sympathiek. Onderstaand filmpje bewijst dat maar weer. Hierbij geeft hij zijn camera-man/Youtube buddy zomaar uit het niets ineens een Jacob & Co horloge van 18.000 dollar. Omdat hij weet dat dit horloge helemaal zijn stijl is, a typical Adam watch. Ik mag producer Michael wel. Leuk kijkje in de krankzinnige wereld in Beverly Hills met toch een sympathiek randje.

Cheers

5 likes

:joy::joy::joy::joy:

Sorry hoor @RLC, maar ā€œhij geeft zijn cameraman zomaar uit het nietsā€? Dit is entertainment! Geen werkelijkheid.

Living the life of an influencerā€¦

Zolang de maker geen Frans Bromet, John Appel of iemand als Louis Theroux is, is het een verhaaltje voor het slapen gaan. En ze kochten nog lang en gelukkig blingy zooiā€¦

6 likes

Ben ik de enige die veel last heeft van het feit dat deze man geen achternaam lijkt te hebben?

3 likes

Blakey.

3 likes

Michael Blakey. There you go. :wink:

1 like

Oke, thanks. Waarom dat niet gewoon Michael Blakey in plaats van Produer Michael. Ze noemen Matthijs van Nieuwkerk toch ook gewoon ā€˜Matthijs van Nieuwkerkā€™ en niet ā€˜Presentator Matthijsā€™?

Oke, geen koffie meer vandaag.

2 likes

Ik weet het niet Wouter.

:point_up:t2:

Ik vind dat er een ban op die klootjesvolk-filmpjes moet staan.

6 likes

:point_up:

3 likes

Denk ik het entertainment / sport wereld wel vaker horloges als geschenk worden gegevenā€¦
Zie maar hoeveel horloge dozen ze bij die sportmakelaar ā€˜Bayatā€™ hadden gevonden.
Is trouwens niet de eerste keer dat Michael zijn cameraman op een horloge trakteerde dacht ik.

Ach het is leuk vermaak voor mij deze producer. En als je het niets vindt dan kijk je niet. Het kan zo simpel zijn allemaal. :blush:

9 likes

Ik ben geabonneerd; het zijn leuke filmpjes om te kijken!

Bijna alle handelaren in deze serie (vastgoed, horloges, overige glimmende shit) lijken karakters die rechtstreeks uit GTA V zijn weggelopen! :sunglasses:

Jacob ā€œthe jewellerā€ Arabo heeft overigens 2 jaar cel gekregen een aantal jaren terug voor het -naar verluid- witwassen van maffia geld.

Maar Michael is grappig en zeker leuk met sidekick Adam! :smiley:

1 like

Wat een wanstaltige horloges in dat filmpje. Ik zou liever een Lange kopen voor dat soort bedragen.

Same here. Astronomische bedragen voor mijns inziens niet echt tijdloze modellen. Echter vind ik de high end Jacob and Co modellen wel echt een piece of art/engeneering

Leuk zoā€™n rijke proleetā€¦ šŸ„“šŸ„“

Achja selfmade. Hard voor gewerkt. Ik gun het hem van harte. :+1:

1 like

Prijzen zijn behoorlijk aan de maat voor degene die hij laat zien in het filmpje.
De high-end versies zijn inderdaad een piece of art. Dat ben ik volledig met je eens. De een zal het fantastisch vinden de ander zal het niets met horloge te maken vinden.

Op C24 staan overigens genoeg van deze horloges te koop voor minder dan de helft van de retail.

En gewoon handenschudden daarā€¦ prutsers!
Verder zijn de grand complications van Jacob fantastische kunstwerken!
De rest boeit mij niet zo.

Ik word blij van zijn filmpjes :slightly_smiling_face:
Eerst dacht ik, weer zoā€™n opschepper maar ben inmiddels wel bijgedraaid.
Filmpjes met Yossi de pandjes baas, wat een figuur :joy:

2 likes

Al die figuren lijken rechtstreeks uit GTA V te zijn gestapt! :sunglasses: :smiley:

2 likes

Nou je slaat de spijker op zā€™n kop! :grin: ongetwijfeld is het een prima kerel hoor, maar het ziet er allemaal zo fout uit haha :grin:

Ik vindt dit een soort cult. Zijn horlogecollectie, of althans wat hij laat zien in zijn videoā€™s is zo over de top, extravagant (en m.i. smakeloos) maar het is ook vermakelijk. Ik mag er graag even naar kijken.

Nu heeft ie een filmpje met een doosje vol met vrijwel alle horloges compleet onder de diamanten, met o.a. de Daytona Rainbow en de Daytona Leopard.