Producer Michael doet een horloge kado....

Wat een keuzestress zou ik hebben.

8 likes

Leuke episode en leuke channel. Kijk er de laatste tijd ook vaak naar. Ondanks dat producer Michael schathemeltje rijk is en veel van zijn welvaart laat zien via YouTube vind ik hem toch erg sympathiek overkomen. Hij had in een eerdere aflevering ook voor 150.000 dollar aan horloges gekocht (stuk of 8-10 stuks) om weg te geven aan zijn personeel als dank voor hun werkzaamheden en support door de jaren heen. Ik mag de beste man wel! Maar een bizarre 0.01% levensstijl is het zeker. Wel leuk om een kijkje in te nemen.

Spoiler alert: ik had de Rolex Seadweller Deep Sea gekozen of de AP Royal Oak offshore

5 likes

He als we zoveel geld hadden deden we precies hetzelfde…

Oh wat grappig ik krijg juist ontzettend veel jeuk van die meneer. Totale wansmaak alleen met geld smijten omdat het kan. Hij vertoont ook een totaal gebrek aan kennis van horloges. Als ze maar duur zijn dan is het goed.

Misschien heeft hij zijn geld eerlijk verdiend met hard werken. Hij mag ook doen wat hij wil met zijn geld. Echter ik vind dit zo’n wanstaltige vertoning van rijkdom dat het gewoon niet meer gezellig is.

Dit is echt zo’n man die zijn vrienden (en vriendin?) moet kopen.

5 likes

Niet helemaal mee eens. Hij koopt gewoon wat hij mooi vindt en als je naar zijn kledingstijl kijkt dan matchen z’n horloges wel. Hij heeft niet alleen naar dure horloges in de collectie. Kijk z’n watch collection episodes maar eens. Ook een horloge van 20 dollar gekocht bij een tankstation omdat hij hem er gewoon super cool uit vond zien.

2 likes

Ja misschien ben ik wat bevooroordeeld door het filmpje waarin hij inderdaad acht horloges ging kopen voor collega’s. Toen ging het puur en alleen over geld. Geen enkel gevoel voor de horloges zelf. Ik vond het een beetje overdreven, waarom maak je daar überhaupt een filmpje van. Probleem is wel dat wij er allemaal naar kijken en hij daarmee weer extra veel geld verdiend.

Misschien is dat zijn business model, hij vraagt aan een juwelier of hij een filmpje mag maken waarin hij net doet alsof hij voor € 150.000 aan horloges koopt. Met de opbrengst van het filmpje koopt hij dan een Rolex van € 10.000.

1 like

Nee hoor hij is gewoon motherfucking rijk. Dit is echt niet zijn enige inkomstenbron.

Misschien ben ik gewoon jaloers… Zou dat het zijn? Ik krijg in ieder geval jeuk van die meneer…

De beste man heeft een net worth van 60 miljoen dollar. En dat had hij allang voor YouTube. Dus de YouTube inkomsten zullen peanuts zijn.

2 likes

Ging mijns inziens meer over wat ie bij die persoon vond passen.

Ik volg hem al een tijdje, mede doordat er vaak exclusieve horloges en wagens worden geshowd in zijn filmpjes.
Of de beste man goede smaak heeft qua kleding is iets anders.
Maar naar wat ik kan zien kent hij wel het één en ander van horloges hoor. Zijn verzameling mag er ook best wel wezen.

2 likes

Tof kanaal, ik had de rolex genomen :thinking:

Naar? :innocent::wink:

1 like

Aangepast. Swypen gaat zo verrekte snel🙈

Je benoemt hier de algemene indruk van de mens als het gaat om horloges, niet alleen deze meneer. Niks mis mee als je geen interesse hebt in de techniek.

Hij zit er zeker warmpjes bij met een geschat vermogen van 60mio, maar helaas is de wereld niet zo eerlijk dat dit de 0.01% is. De families die in deze categorie vallen, zullen niet snel iets van zich laten horen.

Net deze episode gekeken, ik volg hem al wel een tijdje.
Ik mag dat wel, lekker een eigen stijl en met geld smijten omdat het kan! :sunglasses:
Échte horlogekennis heeft hij niet in huis, maar globale kennis als liefhebber toch zeker wel.

2 likes

God dank de PAN :+1:

En, voor half the price, zo’n deal wil ik ook wel :grin:

1 like

Producer Michael en Adam maken echt zeer vermakelijke fimpjes. Vooral die met Yossi Dina erin
zijn super. Hij heeft mijn inziens een aparte smaak, maar dat maakt m ook wie die is en siert hem.
De keuze van Adam snap ik wel. Uit zijn oogpunt dan. De AP stond hem ook goed trouwens.

2 likes

Leuk filmpje! Helemaal afgekeken. Had persoonlijk wat anders gekozen, maar voor zo’n dikke pols is het een mooi en prima horloge.

Leuk om te zien dat de cameraman gaat voor het horloge wat hij mooi vindt, en niet persé de duurste.

1 like