Productiefout moonswatch mission to Pluto?

Hoi allemaal,

Samen met een een maatje van me “verzamelen” we moonswatches. We proberen ze op mooie momenten of op speciale bestemmingen te kopen. Zo heb ik er een in Barcelona en Krakau gekocht… (ik heb zelf de Pluto in Krakau gekocht)

Mijn maatje heeft er vorige week een gekocht op het vliegveld van Bangkok (officiële Swatch store). Vandaag viel het ons op dat zijn mission to Pluto een afwijkende kleur Pusher heeft🤷‍♀️ de onderste is namelijk donkerder….zijn er hier meer gevallen bekend van dit soort fouten?

Zoals het hoort….

En hier onder de Pluto met afwijkende kleur:


Wat zouden jullie doen?

Terug gaan en een nieuwe vragen?
Lekker dragen het is maar een Swatch?
Of in de kluis leggen omdat deze productie fout over een paar jaar geld gaat opleveren :joy::joy:

4 likes

Super!

Anomalie is altijd speciaal.

4 likes

Nieuwe vragen:

Dit lijkt me geen productiefout en zou toch niet mogen gebeuren. Kleurafwijking is mogelijk maar dit is wel erg anders?

1 like

Wat zou het dan zijn? Gekocht bij een officiële store… alle papieren zijn in orde… zou een medewerker van de sore dit hebben gedaan?

1 like

Terug naar de winkel, zit een pusher van de Moon op zo te zien…

1 like

Terug naar Bangkok! :point_right:t2:

7 likes

Geen productiefout maar een assemblage fout. Als je je er aan stoort kan je ermee terug gaan naar de Swatch store in NL (met als risico dat het Chinese kindje die niet goed heeft opgelet wordt gekort op haar salaris)

Of dat

5 likes

Verschil is wel erg groot. Hik al jaren aan tegen het kopen van een Moonswatch maar dit soort berichten stelt dat meteen WEER enkele maanden uit. The Real Deal had bij mij al problemen genoeg, voor een veelvoud van die paar honderd euro.

En wat is het nut hiervan? :thinking:

1 like

Wat is het nut van een Moonswatch als je een Moonwatch hebt? Ze hebben me nog steeds niet weten te overtuigen.

Ik neig nu naar de zwarte Blancpain… :blush:

Tja, die gaat dan nog wel. Maar ook hier weer - niet service-baar. Na een jaar of 7 tot 10 (max) weg er mee. Het gebruikte uurwerk is niet demontabel. :man_shrugging:

1 like

Die schat je echt wat te hoog in. Ik zou een Moonswatch zelfs niet open krijgen zonder schade. Voor hun minimumloon plus 3 a 400 kun je ook niet alles verwachten.

:point_up_2:

En van uitstel komt vaak afstel, en in dit geval maar beter ook, de moonswatch is naar mijn bescheiden mening na alle hype zijn prijs niet waard.

Houdt dat geld lekker in de spaarpot om dit aan een leuk ander horloge te besteden.

1 like

Peter refereert aan de mechanische blancpain. Dat uurwerk krijg je niet uit de kast, en omdat het mechanisch is gaat het niet eeuwig (ok, ok, decennia) mee zonder service.

1 like

De Blancpain-Swatch is mechanisch en kan niet zonder schade geopend worden. Verder is het uurwerk niet ontworpen om uiteen gehaald te worden. O wacht, Ruud was me voor. :wink:

1 like

Lol die is over 10 jaar echt niets waard.
Tis geen Pokémon

1 like

tropical pusher :slightly_smiling_face: