Proenski

Bandje overgenomen, ging soepel, en snel ik huis. Aanrader.

2 likes

Ook ik heb een mooie band overgenomen van Proenski. Voldeed volledig aan beschrijving, snelle en correcte afhandeling. Zo wil je het.

1 like

Ik heb maar liefst 3 banden overgenomen en alle naar volle tevredenheid mogen ontvangen, waarvoor dank.
Snelle reacties en keurig verzonden

1 like

Een hele mooie Poljot Sturmanski gekocht met een Raketa 24-uurs voor een habbekrats erbij, plus nog twee nato bandjes en een leren bandje. Alles bij elkaar voor een hele goede prijs. Lekker gekletst, vriendelijke man, absoluut een aanrader!

1 like

Ik heb een mooie Oriënt politician overgenomen van
Proenski. Goede communicatie en nette afhandeling. Zeker aan te raden.

1 like

Ik heb een Sarb033 van @Proenski overgenomen. Hij had daar een prachtig leren bandje bij aangeboden en heeft deze er voor mij op gezet. De stalen band ontving ik erbij met de stickers er nog op.

Het pakket was zeer zorgvuldig, beschermd ingepakt en aangetekend aan mij verzonden.

Super bedankt!

1 like

Prima bandjes gekocht van Proenski.
Goed geregeld :+1:

1 like

Groene nato van Jeroen gekocht, helemaal zoals beschreven en snel in huis!
Gr Marjanne

1 like

Mooi bandje overgenomen van @Proenski . Perfecte afhandeling, tot de volgende keer.

1 like

Mooie band van @Proenski overgenomen. Vlotte afhandeling en communicatie. Graag weer!

2 likes

Weer een goede ervaring!

1 like

Mooie prijs voor een mooi horlogebandje.
Fijne afhandeling.

1 like

Bandjes netjes gearriveerd! Fijn kopen bij @Proenski!

1 like

Bij Jeroen is het goed zaken doen. Dank @Proenski

1 like

Bandje en vouwsluiting overgenomen van Jeroen, snelle communicatie en een mooie korting, fijn kopen!

1 like

Snelle reactie, leuk contact en snel in huis in de opgegeven staat, top!
Gr Marjanne

1 like

Snelle levering , bandje was zoals beschreven

1 like

Bandje overgenomen van Jeroen, perfecte transactie. Aanrader !

1 like

Wat de rest zegt. Ook bandje overgenomen. Snel in huis. Top.

1 like

Mooi bandje overgenomen van @Proenski. Prima communicatie en snel in huis. Bedankt Jeroen.:+1:

1 like