Proenski

Bandje overgenomen van @Proenski, duidelijke communicatie en alles snel geregeld. Thanks!

1 like

Prachtige dikke bor band overgenomen van @Proenski
Toen ik de verpakking binnen kreeg dacht ik dat er een horloge vh hoger segment in zou zitten, zo bombproof verpakt :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Communicatie en afhandeling top!

1 like

Bliksemsnelle deal met @Proenski gemaakt :ok_hand:t2:
Helemaal prima, vriendelijke communicatie en snelle betaling :+1:t2:
Veel plezier met de Squale!

1 like

De Sarb035 van Jeroen gekocht.
Fijne communicatie en het horloge kwam in staat zoals beschreven en goed verpakt naar mij toe.
Super, Jeroen, dank je wel!

1 like

Vandaag een mooie 20mm Obris rubber band voor mijn Seiko ontvangen van @Proenski. Band was goed verpakt en ziet er uit als nieuw.
Top :+1:t2::+1:t2:

Groet Elmar van H.

1 like

Vandaag 2 mooie lederen bandjes binnen gekregen van @Proenski. Goede communicatie en lekker snel binnen.
Prettig geregeld, aanrader :+1:

1 like

Vandaag wat goudkleurige bandjes ontvangen van @Proenski. Fijne communicatie, snel verzonden en netjes verpakt. Bedankt.

2 likes

Band verkocht aan @Proenski dat ging goed en vlot totdat PostNL hem gister bij mij in de bus gooide :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
Gedoe met die luiā€¦

1 like

Aantal bandjes gekocht van @Proenski. Goede prijs, snelle verzending en gewoon een aardige gast. Thanks Jeroen :pray:t2:

1 like

Horlogebandjes gekocht, snel geregeld, verzonden en ontvangen!

Aanbevolen!

Grtz

1 like

Zelfde als hierboven, bandjes gekocht van Jeroen. Het was vlot geregeld en voor ik het wist lagen ze al in de bus. Een dag later. Thanks Jeroen :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Jeroen, soepele deal en fijne communicatie. Hopelijk tot de volgende!

1 like

Afgelopen week een horloge gekocht van Jeroen. Communicatie ging erg soepel waardoor we een goede prijs konden afspreken. Ook verzond hij het horloge erg professioneel.

2 likes

Horloge gekocht van proenski. Ging wat mis met verzenden (met ā€œmensenwerkā€ mogen af en toe best dingetjes mis gaan, het gaat er om hoe je dat dan oplost)
En dat ging behoorlijk vlekkeloos!!

Would buy seller againā€¦

2 likes

TL1 reactie van @Kenter n.a.v. overname horloge:

Ik heb een bandje van @Proenski overgenomen voor mijn Ebel. De communicatie was vriendelijk en het bandje is werkelijk in topstaat. Verpakking en verzending waren ook perfect geregeld, dus zeker een aanrader. Graag tot een volgende keer Jeroen!

1 like

Prima communicatie, prima product, prima deal Ć©n prima forumlid. :slight_smile:

1 like

Horloge gekocht. Prima transactie.
Aanrader.

1 like

Horlogeband gekocht, goede en duidelijke communicatie.
Aanrader, gewaardeerd forum lid.

1 like

Jeroen nam een mooie Leijona voor me mee uit Finland ,goede bemiddeling ,snelle communicatie perfecte begeleiding bij koopproces :ok_hand: Aanrader om met dit gewaardeerd forumlid zaken te doen !

1 like