Proenski

Horloge verkocht aan @Proenski
Super snelle betaling duidelijke communicatie.
Top :+1::ok_hand::+1:

1 like

Ik heb een paar bandjes van @Proenski overgenomen en dat ging zeer soepel en snel.

1 like

Ik was net te laat met het kopen van een bandje, maar gelukkig had Jeroen @Proenski nog een ‘reserve’ (compleet nieuw) bandje die ik voor een prima prijs van hem kon overnemen :slight_smile: Bandje goed verpakt en snel verzonden. Top, dank Jeroen. :+1:

1 like

Een mooie stevige lederen band van Jeroen @Proenski overgenomen voor op m’n Steinhart. Staat perfect en draagt perfect. Goede prijs, snelle levering. Gewoon top, zoals ik gewend ben van Jeroen. :smile: :+1:

1 like

Feedback van @CedricR n.a.v. koop bandje

Vandaag gekregen in prima staat :ok_hand: Bedankt Jeroen!

1 like

Bandje overgenomen van @proenski. Alles zoals het zou moeten zijn.

1 like

Bandje verkocht aan @Proenski Jeroen is minstens zo vlot met betalen als zijn pb’s! Aanrader!

1 like

Bandje gekocht van Jeroen. Prachtig bandje en goed verzonden :+1:

1 like

Zojuist bandje ontvangen van Jeroen. Alles top en zoals omschreven.

Aanrader!

1 like

Feedback ontvangen van @Pbass maar kan nog niet posten (TL 1):

net 2 leuke bandjes (groene Geckota en bruine Cortina) mogen ontvangen van Proenski…
Snelle reactie, goede prijs en vriendelijke communicatie…top :+1:

mooie stalen orient van proenski overgenomen. niet meer te krijgen en voor mooie prijs h.g. ed

1 like

2 bandjes en een bezel insert mogen ontvangen. Keurig verpakt, erg blij mee.

Zeker een aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van Proenski.
Snel gereageerd, en snel afgehandeld.
Plus een kwaliteit band geleverd.
Een aanrader.
Thanks. Ronny

1 like

Orient Dyno overgenomen, snel de deal rond en heldere communicatie. Snelle verzending, ofwel, zeer goede ervaring!

1 like

Bandje overgenomen van Jeroen @Proenski.
Snelle deal, prima communicatie, bandje als beschreven.
Aanrader :+1:

1 like

Idem hier, band overgenomen van Jeroen @Proenski
Snelle deal en vlot verzonden :+1:

1 like

Feedback van @Pbass (heeft nog niet voldoende rechten)

…3 leuke bandjes van Proenski overgenomen en meteen een match met 2 Bulova’s :grinning:. Vriendelijke communicatie en snelle levering voor een goede prijs :+1:

Mooie strapcode van Jeroen overgenomen. Perfecte communicatie en , ondanks Coronatijden, zeer snelle levering. Dank, perfect!

1 like

Van Jeroen kon ik een mooi leren bandje overnemen voor mijn horloge. Vlotte communicatie en verzending, kwam vandaag keurig verpakt binnen via de post.
Bedankt! @Proenski

1 like

Van @proenski een paar bandjes overgenomen voor een prima prijs. Heel snelle verzending! Goed verpakt ook. Graag weer!

1 like