Proenski

@Proenski is een toffe gast.

Gaat zomaar accoord met een smerig bod.
Bedankt voor het mooie glycine bandje. Ik kan hem vast wel goed gebruiken. Aanrader :+1:

1 like

Een stalen band overgenomen van @Proenski, alles vlot verlopen en zoals het hoort.
Bedankt!

1 like

Een CTZ Worldtimer verkocht aan @Proenski ā€¦snel geregeld en hĆ©Ć©l snel betaald :+1::smiley:

Aanrader!

1 like

Goede feedback gekregen van @Mooizwart maar die kan nog niet posten:

Bandje overgenomen van Proenski, goeie deal en snel bezorgd!

1 like

Bandje overgenomen van @Proenski. Vlotte deal en snel op de mat. Lekker zakendoen zo. Nog bedankt, ben er heel blij mee.

1 like

Razendsnelle, strakke deal voor beiden gemaakt. Keurig afgewerkt Pakketje op de mat. Aanrader!

1 like

prima deal

1 like

Paar bandjes gekocht van @Proenski. Vlotte deal, snelle verzending ā€¦ allemaal tiptop in orde!

1 like

Kan de voorgaande posts alleen maar onderschrijven. Snel met reageren en afhandelen. Nette prijs en ik zeer tevreden over mā€™n nieuwe horlogebandje!

Thanks Jeroen!

1 like

Horloge verkocht aan @Proenski
Super snelle betaling duidelijke communicatie.
Top :+1::ok_hand::+1:

1 like

Ik heb een paar bandjes van @Proenski overgenomen en dat ging zeer soepel en snel.

1 like

Ik was net te laat met het kopen van een bandje, maar gelukkig had Jeroen @Proenski nog een ā€˜reserveā€™ (compleet nieuw) bandje die ik voor een prima prijs van hem kon overnemen :slight_smile: Bandje goed verpakt en snel verzonden. Top, dank Jeroen. :+1:

1 like

Een mooie stevige lederen band van Jeroen @Proenski overgenomen voor op mā€™n Steinhart. Staat perfect en draagt perfect. Goede prijs, snelle levering. Gewoon top, zoals ik gewend ben van Jeroen. :smile: :+1:

1 like

Feedback van @CedricR n.a.v. koop bandje

Vandaag gekregen in prima staat :ok_hand: Bedankt Jeroen!

1 like

Bandje overgenomen van @proenski. Alles zoals het zou moeten zijn.

1 like

Bandje verkocht aan @Proenski Jeroen is minstens zo vlot met betalen als zijn pbā€™s! Aanrader!

1 like

Bandje gekocht van Jeroen. Prachtig bandje en goed verzonden :+1:

1 like

Zojuist bandje ontvangen van Jeroen. Alles top en zoals omschreven.

Aanrader!

1 like

Feedback ontvangen van @Pbass maar kan nog niet posten (TL 1):

net 2 leuke bandjes (groene Geckota en bruine Cortina) mogen ontvangen van Proenskiā€¦
Snelle reactie, goede prijs en vriendelijke communicatieā€¦top :+1:

mooie stalen orient van proenski overgenomen. niet meer te krijgen en voor mooie prijs h.g. ed

1 like