Proenski

Band overgenomen van Proenski Het leek wel Amazon. 30 december betaald, oudjaarsdag in huis! Erg snel dus en ook goed verpakt. De band zelf is overigens prima :grin: @Proenski bedankt voor de fijne deal.

1 like

Feedback van @Serge1 (TL1)

Prima bandjes zoals beschreven en netjes geleverd echt top!

1 like

Van Jeroen @Proenski een mooie Sinn band overgenomen. Netjes verpakt en inderdaad als nieuw. Top!

1 like

Feedback van @Glinka (TL1)

Razendsnel verzonden en netjes verpakt ontvangen, geheel volgens beschrijving. Top!

Band gekocht. Super snel hier (van NL naar BE). Eerlijke transparante communicatie en perfect verpakt!

1 like

Feedback van @Germeraad (TL1)

Top deal, zeer snelle verzending, graag tot een volgende keer

Seiko onderdelen overgenomen van @Proenski prima prijs en keurige verzending.

Bedankt!

2 likes

mooi bandje geslaagd

1 like

Bandjes gekocht van Proenski, snel geleverd en staat zoals in de advertentie!

1 like

Seiko onderdelen gekocht van @Proenski. Erg mooi, goed verpakt en fijne communicatie. Bedankt! Ik ga er wat moois mee maken!:wink:

1 like

Bandje gekocht van @Proenski. Leuke communicatie, snelle verzending en mooi ingepakt. Top!

1 like

Bandjes gekocht van @Proenski , mooie 18 mm bandjes voor een mooie prijs , absoluut een aanrader om wat van te kopen . Goede communicatie , denkt mee en verstuurt snel en goed verpakt . Klasse , bedankt Jeroen !

1 like

Gisteren een bandje gekocht van Jeroen en vandaag al in de brievenbus. Prima deal. Bedankt @Proenski

1 like

Heb van Jeroen een originele turtle bezel en inserts gekocht. Bliksemsnelle levering, heel goed verpakt, leuke communicatie. Top koop in vertrouwen bij @Proenski

1 like

Van @Proenski een Orient Star Seeker overgenomen, prachtig horloge voor een mooie prijs. Leuk contact en een weekje bedenktijd was geen probleem :sweat_smile:

1 like

Vandaag 2 schitterende leren bandjes ontvangen van Jeroen .
Snelle levering , als altijd goede/sympathieke communicatie .
Aanrader ! Een hobbyist die een ander ook wat gunt !
Jeroen alweer bedankt :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Proenski. Deal snel gesloten en dito betaling.
Zit zeker in mijn top 100 van HF-kopers.

2 likes

Een sluiting overgenomen van @Proenski.

Vlotte communicatie, dus helemaal top. Aanrader :+1:t3:

1 like

Heb van Jeroen en aantal sluitingen overgenomen. Prettige communicatie en goed verpakt verzonden. Mijn vrouw vroeg zich af waarom ik soep online bestel; de sluitingen zaten goed individueel verpakt in bubbeltjes en tape in een soeppakje :wink:

1 like

Bandje overgenomen van @Proenski. Alles OK!

1 like